نسخه چاپی

كی روش رفت

كارلوس كی‌روش بدون امضای قرارداد جدید با فدراسیون فوتبال ایران، امروز ایران را به مقصد دوبی ترك كرد تا از آن جا به پرتغال بازگردد.

به گزارش نما ، کی‌روش پیش از ترک تهران در پاسخ به ایسنا، اظهار کرده بود: "از این که بدون امضای قرارداد جدید از ایران می‌روم متعجبم.

کارلوس کی‌روش در آخرین لحظات ترک ایران گفت: تا وقتی وزیر ورزش ایران مخالف حضور من در تیم ملی باشد، نمی‌شود کار کرد و تنها راه حل بازگشت من به ایران این است که وزیر و رییس فدراسیون فوتبال با هم کنار بیایند تا بتوانم دوباره به تیم ملی ایران خدمت کنم.

کارلوس کی‌روش اظهار کرد: من آمده بودم تا با امضای قراردادی چهار ساله باز هم برای فوتبال ایران کار کنم و همه تلاشم را به کار گیرم تا تیم ملی ایران در مسابقاتی که پیش‌رو دارد موفق باشد. من همه توافقاتم را با کفاشیان، رییس فدراسیون ایران انجام داده‌ام، اما ظاهرا وزیر ورزش و جوانان ایران با حضور در من در تیم ملی مخالفت کرده است.

وی تاکید کرد: می روم و اگر فوتبال ایران مرا بخواهد باید رییس فدراسیون و وزیر ورزش با هم کنار بیایند و اگر توافقی میان آنها باشد، می‌توانند از من دوباره بخواهند که به ایران برگردم.

کی‌روش تاکید کرد: هدفم موفقیت تیم ملی ایران بوده و هست. من نمی‌توانم خودم را به کسی و یا به جایی تحمیل کنم.این مربی خاطر نشان کرد: اگر فوتبال ایران به این نتیجه‌ برسد که با مربی دیگری کار کند من برای هر مربی که عهده دار مسئولیت تیم ملی می‌شود آرزوی موفقیت می‌کنم و همواره دوست دارم فوتبال ایران و تیم ملی این کشور به بهترین عناوین برسد.

۱۳۹۳/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...