نسخه چاپی

انتقام جوئی از معلم خصوصی در صفحات اجتماعی

فردی كه با انتشار تصاویر مستهجن و هتك حیثیت معلم خصوصی اش در یكی از صفحات اجتماعی قصد انتقام جوئی از وی را داشت توسط ماموران پلیس فتای شهرستان قائمشهر شناسائی و دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، سرهنگ محمد رضا قدمي فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر گفت: در پي شکايت فردي به نام "سارا . ب" مبني بر اينکه شخص يا اشخاصي با ايجاد صفحه اي با نام وي در یکی از صفحات اجتماعی اقدام به قرار دادن عکس شخصي، شماره همراه موجب ايجاد مزاحمت و هتک حيثيت وي شدند موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس فتا شهرستان قائمشهر قرار گرفت .

وی افزود: پس ار انجام تحقيقات فني و پليسي ماموران موفق شدند متهم به نام "پيمان . الف" را شناسايي و با هماهنگي مراجع قضائي در اقدامي غافلگيرانه وي را دستگير کنند.

سرهنگ قدمي در ادامه تصريح کرد: متهم به مدت 6 سال به عنوان معلم خصوصي شاکی بوده است ولي و به دليل اختلافات خانوادگي پيش آمده عکس و شماره تلفن وي را در سايت اجتماعي فيس بوک قرار داده تا از وي انتقام بگيرد.

وی با اشاره به اينکه متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد،خطاب به کاربران سايتهاي مجازي هشدار داد: مراقب عكسها و تصاوير خصوصي خود بوده و به هيچ عنوان عكسهاي شخصي و خانوادگي خود را در شبکه هاي اجتماعي يا در اختيار ديگران قرار ندهند.

۱۳۹۳/۶/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...