نسخه چاپی

پوسترهای مصرف بهینه آب به سطح معابر تهران می آید

عکس خبري -پوسترهاي مصرف بهينه آب به سطح معابر تهران مي آيد

شركت آب منطقه ای تهران و شهرداری تهران، آماده امضای تفاهم نامه ای شده اند تا با استفاده از امكانات اطلاع رسانی و تبلیغات شهرداری، در خصوص مصرف بهینه آب به پایتخت نشینان اطلاع رسانی شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، "مصرف آب در تهران رکورددار است" همین جمله کوتاه خبری از ضرورت فرهنگ سازی مصرف بهینه در کلانشهر تهران خبر می دهد.

در این راستا، شرکت آب منطقه ای تهران به دنبال این است تا با استفاده از ظرفیت های در دست شهرداری به اطلاع رسانی عمومی در این خصوص اقدام کند.

جواد اسدی - سخنگوی شرکت آب منطقه ای تهران - در این زمینه گفت:‌ این شرکت به عنوان متولی تولید آب شرب، کشاورزی، صنعت و خدمات در استان فعالیت های فرهنگ سازی خود در زمینه مدیریت مصرف مجموعه فعالیت هایی را با روابط عمومی شهرداری تهران در قالب تهیه پوستر، ساخت تیزر و کلیپ، نصب بنر، راه اندازی کمپین های اجتماعی و پخش آنونس در ابتدای فیلم های سینمایی در پردیس های سینمایی وابسته به شهرداری تنظیم و تدوین نموده که به زودی اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه انجام کارهای فرهنگی، نیاز به بستر سازی لازم دارد اظهار کرد: در این زمینه اتاق فکری با اساتید فن و گروه های مختلف تشکیل شده و نسبت به عملیاتی کردن هریک از بندهای تفاهم نامه اقدام خواهد شد.

اسدی تبلیغات پوستری را در راستای اطلاع رسانی بسیار مفید دانست و افزود: پوسترها عمدتا در مراکز فرهنگی، اتوبوس، تاکسی، مترو، ساختمان های وابسته به شهرداری، خانه های محلات و کانون های اجتماعی در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت که تاثیرگذاری مطلوبی در فرهنگ سازی دارد.

وی در ادامه با دعوت از سازمان های مردم نهاد برای مشارکت در عبور از بحران آب، به خدمات گسترده و ارزنده سازمان های مردم نهاد در تمامی بحران های پیش آمده در کشور اشاره کرد و گفت: این سازمان ها به خوبی می توانند با ارائه نقطه نظرات خود، ما را در حل مشکلات پیش رو یاری کنند و قرار است این گروه های مردم نهاد در زمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف همکاری لازم را با ما داشته باشند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران درمورد دیگر ظرفیت های فرهنگ سازی در مدیریت مصرف آب تصریح کرد: تبلیغات مذکور برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از طریق دادن پیامک به گروه های مختلف جامعه، تهیه و انتشار کتابچه های آموزشی، درج مطالب درنشریات داخلی، ساخت تیزر و کلیپ های آموزشی و پخش از مانیتورهای وابسته به شهرداری که در پایانه شهرها، استخرها، فروشگاه های زنجیره ای شهروند، میادین تره بار نصب شده است، اجرایی خواهد شد.

اسدی در پایان خاطرنشان کرد: تغییر رفتار و مدیریت مصرف بهینه آب تنها مربوط به یک نهاد خاص نیست بلکه تمام مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی باید در این زمینه ما را یاری کنند.

۱۳۹۳/۶/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...