نسخه چاپی

تكذیب درگیری با داعش در مرز ایران

یك منبع مطلع در مرزبانی ایران تاكید كرد كه امكان نزدیك شدن عناصر تروریست داعش به مرزهای كشورمان كاملا محدود شده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: یک منبع مطلع در مرزبانی ایران تاکید کرد که امکان نزدیک شدن عناصر تروریست داعش به مرزهای کشورمان کاملا محدود شده است.

یک منبع مطلع در مرزبانی شما‌ل‌غرب کشور با تکذیب برخی اخبار منتشر شده از سوی رسانه‌های بیگانه درباره درگیری میان عناصر گروهک تروریستی داعش با مرزبانان ایران اظهار کرد: به‌دلیل اشراف کامل اطلاعاتی و اقدامات تامینی چند لایه که در مرزهای جمهوری اسلامی ایران با کشور عراق انجام شده است، امکان نزدیک شدن عناصر تروریست به مرزهای کشورمان کاملا محدود شده است.

وی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده میان مرزبانی دو کشور ایران و عراق برای ایمن‌سازی مرزهای مشترک اظهار کرد: هرگونه اقدام مشکوک تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران در عمق تعریف شده و مورد توافق در خاک عراق از سوی نیروهای این کشور و با پشتیبانی کامل جمهوری اسلامی ایران سرکوب خواهد شد.

کارشناسان امنیتی معتقدند با توجه به شکست‌های گسترده گروهک بعثی – تروریستی داعش در نبردهای جاری در مناطق شمالی و شمال‌غرب عراق و باز پس گرفتن بخش مهمی از مناطق تحت تصرف داعش از سوی ارتش عراق، انتشار اخباری از این دست از سوی داعش اقدامی انفعالی به منظور تقویت روحیه از دست رفته عناصر این گروهک است.

۱۳۹۳/۶/۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...