نسخه چاپی

واكنش حامد بهداد به "چالش‌سطل آب‌یخ"

حامد بهداد بازیگر سینما در واكنش به بحثی كه این روزها با نام «چالش سطل آب یخ» به راه انداخته شده واكنش نشان داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حامد بهداد بازیگر سینمای ایران در واکنش به اقدامات اخیر تحت عنوان «چالش سطل آب یخ» در صفحه توییتر خود نوشت:
نمی‌خوام غر بزنم و ایراد بگیرم، حمایت از یک بیماری خوبه ولی کاش بجای این‌ همه آب و ادا و اطوار هر کسی یه شیشه آب می‌فرستاد برا کودکان آفریقایی!

بنابر این گزارش، طی روزهای اخیر بحثی میان مردم تحت عنوان «چالش سطل آب یخ» به راه افتاده که بسیاری از خوانندگان، بازیگران و چهره های هنری را درگیر این ماجرا کرده است.

این روزها اگر در سایت‌های خبری چرخی بزنید مشاهده می‌کنید افراد مشهور و معروف بسیاری در زمینه های گوناگون، در چالش جدیدی با عنوان سطل یخ یا Ice Bucket مشارکت می‌کنند. بر مبنای این چالش افراد دعوت شده به آن لازم است ظرف ۲۴ ساعت یک سطل آب یخ را بر روی سر خود خالی کنند یا اینکه به جای اینکار مبلغی پول – معمولاً ۱۰۰ دلار – را جهت مبارزه با بیماری موسوم به ALS اهدا نمایند. البته کماکان از اهدای پول توسط افرادی که چالش را با خالی کردن سطل آب نیز تکمیل نمایند استقبال می‌شود.

وقتی فردی چالش یاد شده را تکمیل کند، می‌تواند چندین نفر دیگر معمولاً سه نفر را به این چالش دعوت کند، که همین موضوع سبب شده هر روز افراد بیشتری در آن شرکت کنند حتی چهره‌های شاخصی مانند تیم کوک مدیر عامل اپل و ساتیا نادلا مدیر عامل مایکروسافت.

این اتفاق در حالی بین هنرمندان ایرانی دست به دست می‌شود که تا به حال پولی عاید بیماران نکرده و در حد خودنمایی پیش رفته است.

۱۳۹۳/۶/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...