نسخه چاپی

طفره رسول خادم از پاسخگویی

در حالی كه نشست‌های خبری رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی تحت عنوان كنفرانس خبری «رئیس» فدراسیون‌ها برگزار می‌شود اما رسول خادم نه تنها خودش در این نشست حاضر نشد بلكه نایب‌رئیس فدراسیون كشتی را هم روانه این كنفرانس نكرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در ادامه سلسله نشست‌های خبری فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون، قرار بود صبح امروز رئیس فدراسیون کشتی در کمیته ملی المپیک حاضر شود و پاسخگوی خبرنگاران باشد که این اتفاق رخ نداد.

خادم که در این مدت به جز یکی دو مورد درباره مسائل فدراسیون کشتی پاسخگو نبوده این بار هم نه تنها خودش در نشست خبری حاضر نشد بلکه نایب رئیس خود را هم به این نشست نفرستاد و ترجیح داد علیرضا رضایی، سخنگوی فدراسیون کشتی را روانه این نشست کند.

این در حالی است که فدراسیون کشتی این روزها درگیر مسائل و اتفاقات مختلفی است و شخص رئیس فدراسیون بهترین فردی است که می‌تواند به بسیاری از این ابهامات پاسخ دهد اما مشخص نیست چرا رئیس فدراسیون کشتی و البته سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در این شرایط از این کار طفره می‌رود. شاید خادم مسائل مهم‌تری از جمله آماده‌سازی تیم ملی کشتی آزاد دارد و پاسخگویی در زمینه‌های مختلف کشتی فرنگی و آزاد در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرد. شاید او هنوز تصور می‌کند فقط سرمربی تیم ملی آزاد است و نه رئیس فدراسیون کشتی.

۱۳۹۳/۶/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...