نسخه چاپی

محرومیت صادقیان باز هم كاهش می یابد؟

سرپرست تیم پرسپولیس اعلام كرد كه مسئولان این باشگاه از طریق فدراسیون فوتبال دنبال كاهش محرومیت هافبك پرسپولیس هستند.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، محمد پنجعلی در مورد حضور بازیکنان خارجی در پرسپولیس عنوان کرد: در تمرین از برخی بازیکنان خارجی تست می‌گیریم تا اگر بازیکنی تایید شد به پرسپولیس بپیوندد. بازیکنانی از صربستان، کرواسی و چند کشور آفریقایی مد نظر ما هستند.

وی در خصوص آخرین وضعیت مهرداد پولادی اظهار داشت: هیچ خبری از پولادی نداریم و نمی‌دانیم الان کجاست. خیلی دوست داریم به تمرین بیاید اما نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ نمی‌دهد.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس تا به حال پولی نگرفتند، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم زیاد در این مورد حرف بزنم ولی بازیکنان تا امروز یک ریال از پول قرارداد فصل جدید را نگرفته‌اند.

پنجعلی در مورد اینکه گفته می‌شود احتمال دارد از محرومیت پیام صادقیان باز هم کاسته شود عنوان کرد: فعلاً چیزی معلوم نیست اما ما پیگیر این هستیم تا اگر شد این کار را از طریق فدراسیون انجام دهیم.



وی در خصوص بازی روز جمعه پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی از آب در بیاید. از هواداران می‌خواهم جمعه به ورزشگاه آزادی بیایند و از پرسپولیس حمایت کنند. پرسپولیس پتانسیل زیادی دارد که با حضور هواداران این پتانسیل بیشتر خودش را نشان می‌دهد. ما به حضور و حمایت هواداران نیازمندیم.

۱۳۹۳/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...