نسخه چاپی

بادامچیان:دولتمردان بدانند مردم كشور ما هیچ كس را بر ولی فقیه ترجیح نخواهد داد

نائب رئیس شورای مركزی حزب مؤتلفه با بیان اینكه دولت بر اساس فرمایشات رهبری، دولت همه است و نباید در بحث‌های جناحی داخل شود، گفت: نیروهای مخلص و توانمند باید از هر جناحی شناسایی شوند و در راس امور قرار گیرند.

به گزارش نما به نقل از فارس، اسدالله بادامچیان نائب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، با حضور در گردهمایی اصناف و بازاریان که در مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و با اشاره به تحولات منطقه در ماه‌های گذشته اظهار داشت: مصیبت‌های فراوانی در 50روز اخیر بر سرمردم غزه آمد اما پذیرش شروط جهاد اسلامی و حماس از سوی رژیم منحوس صهیونیستی این باور رادر ما زنده می‌کند که مقاومت با برنامه چگونه می‌تواند این پیروزی را به ملت‌های مسلمان ارزانی دارد.

وی ادامه داد:‌ این سرزمین کوچک با حدود یک میلیون و 500 هزار نفر جمعیت بلایی بر سر اسرائیل تا دندان مسلح و پشتیبانی شده توسط استکبار آورد که همه جهانیان پیروزی مردم غزه را فریاد زدند.

بادامچیان بااشاره به گذشت یک سال از شروع به کار دولت یازدهم بیانداشت:‌باید به این دولت کریمه خسته نباشید گفت زیرادریک سال گذشته جهت آنچه که مدنظر مقام معظم رهبری است تلاش فراوانی را انجام دادند. باید توجه داشت دولت‌های اسلامی در نظام جمهوری اسلامی ایران با دولت‌های غیراسلامی متفاوت است.

وی ابراز داشت: در کشورهای غیراسلامی دولت‌ها دستاویز مسائل پشت پرده خود هستند و جوابگوی ملت نیستند اما در دولتی که در نظام اسلامی شکل بگیرد باید در مقابل خدا، ولی فقیه و ملت پاسخگوی اعمال خود باشند؛ دولت وقتی تنفیذ ولایت فقیه را از دستان مبارک رهبری دریافت می‌کند و در برابر نمایندگان ملت سوگند یاد می‌کند باید بداند که از همان زمان به بعد مورد حمایت اقلیت و اکثریت در کشور قرار می‌گیرد و از همه مهمتر پشتیبان آن نائب امام زمان ولی فقیه عادل وعاقل است.

نائب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه با بیان اینکه ما در کشوری زندگی می‌کنیم که نائب امام زمان (عج) رهبر و پیشرو آن است، خاطرنشان کرد: ایشان شخصیتی هستند که همه دنیا به او اعتقاد دارند و حتی در روزهای اخیر نیز رئیس‌جمهور رژیم صهیونیستی به آن اشاره داشت.

وی تصریح کرد: دولتی که مورد عنایت رهبر عظیم‌الشان انقلاب است باید شکرانه این نعمت را به جای بیاورد و آنچه مدنظر معظم‌له است را در کارهای اجرایی کشور مورد تاکید قرار دهد.

بادامچیان با تاکید بر اینکه این فرصت عظیم، فرصتی است که مسئولین استفاده نمایند، گفت: اگر کسی این نعمت را شکر نگذارد به سرنوشت دولت‌هایی مانند دولت بازرگان و بنی‌صدر مبتلا خواهد شد.

بادامچیان اضافه کرد: دولتمردان ما باید بدانند مردم کشور ما هیچ کس را بر ولی فقیه ترجیح نخواهد داد حتی اگر از لحاظ فقهی دارای درجات بالایی باشد.

وی با تاکید بر اینکه استمرار و عزت و استقرار جمهوری اسلامی ایران در گرو اعتقاد رهبری است، یادآور شد: اگر رهبری فتنه را محکوم می‌کند، استفاده از افرادی که به نوعی در آن دخیل بودند، قرار گرفتن در مقابل رهبری است. این مسائلی است که دولت محترم باید برای سال دوم فعالیتش مورد نظر قرار دهد.

بادامچیان ادامه داد: مجلس محترم شورای اسلامی به وزیر علوم به دلیل اشتباهات پیش آمده و استفاده از افرادی که مورد تائید نیستند رای اعتماد نداد و بر همین اساس رئیس‌جمهور محترم باید فردی را برای این نهاد تاثیرگذار در جامعه انتخاب کند که دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نکند.

نائب‌رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه با اعتقاد بر اینکه سال گذشته سال پرچالشی برای دولت بود، گفت: مسائل منطقه در یمن، اوکراین، مسلمانان آفریقای مرکزی و داعش در سوریه از یک طرف و مطرح نمودن مسائلی مانند سازش با آمریکا از طرف دیگر مسائلی بود که این دولت در سال گذشته با آنها دست به گریبان بود.

بادامچیان خاطرنشان کرد: خیلی‌ها تصور می‌کردند که دیدگاه دولت در سازش با آمریکاست اما در روزهای اخیر شاهد هستیم که در کنار مذاکره چگونه در برابر زیاده‌خواهی آنان ایستادگی می‌نماید. این مواضع همان مواضع برخاسته از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با یادآوری این موضوع که باید مراقب سهم‌خواهی استکبار بود، توضیح داد: تیم مذاکره کننده در سال آینده که سال سرنوشت‌سازی برای کشور و حتی آمریکا است باید مراقب باشند زیرا آمریکا با چالش انتخابات پیش رو است و این مذاکرات می‌تواند تاثیر مستقیم در این انتخابات داشته باشد. دولت ما هم راضی به اعمال تحریم بیشتر و در ادامه فشار بر مردم جامعه نیست.

بادامچیان گفت: با چشم خود دیدیم که یک مقاومت اصولی در روزهای اخیر توسط مردم غزه چه بر سر اسرائیل و اربابانش آورد.

نائب‌رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه با بیان اینکه در سال اول نباید انتظار معجزه از دولت داشت، گفت: سال آینده بسیار مهم است زیرا اگر در سال دوم انسجام درونی دولت حفظ گردد و ضعف‌ها به حداقل برسد می‌توان انتظار داشت موفقیت نصیب دولت یازدهم شود. سال دوم باید سال تبعیت محض از رهبری باشد و این زمینه‌ای است که در سال‌های سوم و چهارم موفقیت نصیب دولت شود اما اگر فرصت سال دوم از دست برود، سال سوم و چهارم بازگشت به همان دو سال قبلی است.

وی با اعتقاد بر اینکه دولت بر اساس فرمایشات رهبری، دولت همه است و نباید در بحث‌های جناحی داخل شود، اذعان داشت: نیروهای مخلص و توانمند باید از هر جناحی شناسایی شوند و در راس امور قرار گیرند. دولت محترم باید خود را امانت‌دار مردم، شهدا و خداوند بداند.

وی در ادامه توجه دولت را به سعه صدر در برابر برخی معتقدین جلب کرد و اظهار داشت: دولت باید در برابر انتقادات سعه صدر داشته باشد و موضع‌گیری احساسی نکند.

نائب‌رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه افزود:‌باید به این نکته توجه کرد که انتقادها هم با رعایت تمام موازین باید صورت گیرد. باید مردم در کشور ما بدانند که انتقاد در حکومت اسلامی محاکم است زیرا در کشورهای غیراسلامی انتقاد برای منافع شخصی است اما در حکومت اسلامی انتقاد با حاکم است زیرا در کشورهای غیراسلامی انتقاد برای منافع غیرشخصی است. اما در حکومت اسلامی انتقاد برای رضای خدا و اهتمام امور مسلمین صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات در کشور ما این است که برخی منتقدین با دید نظام‌های غرب زده نگاه می‌کند اما این نظام الهی است و باید طبق موازین انتقادات انجام شود.

بادامچیان ادامه داد: مسئله اقتصاد نیز از مسائلی است که دولت محترم باید با توجه به منویات رهبری راه را انتخاب کند. معظم‌له در ماه‌های اخیر بارها در مورد اقتصاد بیاناتی داشتند و راهکارهایی مانند اقتصاد مقاومتی را ارائه دادند. اگر دولت حساب شده عمل کند و به این بیانات اهتمام ورزد می‌تواند موفقیت اقتصادی را کسب کند

۱۳۹۳/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...