نسخه چاپی

گزینه‌های اصلی روحانی برای وزارت علوم

عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس گفت: علی اكبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی و سورنا ستاری، معاون فعلی رئیس جمهور از گزینه‌های مدنظر دولت برای معرفی به عنوان وزیر جدید علوم هستند.

fه گزارش نما به نقل از فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی عصر امروز در پنجمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان اصفهان در پاسخ به سئوال خبرنگاری پیرامون معرفی وزیر جدید علوم از سوی دولت یازدهم به مجلس اظهار کرد: طبق خبرهایی که ما تا امروز داریم دولت روی افرادی به جز محمدعلی نجفی سرپرست فعلی وزارت علوم برای معرفی به مجلس در حال رایزنی و بررسی است و بر این اساس بعید می‌دانیم که نجفی از سوی دولت تدبیر و امید به عنوان وزیر جدید علوم معرفی شود.

وی بیان کرد: علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی و سورنا ستاری، معاون فعلی رئیس جمهور از گزینه‌های مدنظر دولت برای معرفی به عنوان وزیر جدید علوم هستند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگر مبنی مطرح بودن استیضاح وزیر ارشاد در بین نمایندگان مجلس، عنوان کرد: من مورد جدی دیگری را در مورد استیضاح وزرای دولت نمی‌بینم که در راه اعلام حصول مجلس باشد، البته انتقادات شدیدی نسبت به عملکرد این وزیر وجود دارد، اما فعلاً استیضاح وزیر ارشاد را بعید می‌دانم و شخصاً به دنبال استیضاح وزیر نیرو دولت یازدهم هستم.

حاجی‌دلیگانی اضافه کرد: با توجه به حرف‌های ضد و نقیض وزیر نیروی دولت یازدهم نسبت به موضوع آب اصفهان و بحث تونل بهشت‌آباد طرحی را برای استیضاح این وزیر آماده کرده‌ایم که درصدد اعلام وصول آن هستیم.

وی عنوان داشت: رفتار چیت‌چیان، وزیر نیرو وزیر دولت یازدهم در قبال مردم اصفهان دوگانه است و نمایندگان اصفهان تاکنون 20 مورد از اعمال انجام شده برخلاف قانون وزیر نیرو تهیه کرده‌اند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نسبت به برخی از اقدامات ضدو نقیض وزیر نیرو در مواجهه با حل مشکل باغ اصفهان، گفت: واقعیت این است که ما نمایندگان اصفهان باید واقعیت را به مسئولان دولتی گشزد کنیم و نسبت به بروز معضلات میراث فرهنگی و محیط زیستی حاصل از خشکسالی زاینده‌رود حساس باشیم.

حاجی‌دلیگانی تشریح کرد: آب باید امروز مدیریت شود، به طوری که هم شهروندان خوزستانی و هم مردم چهارمحال و بختیاری از حق خود بهره‌مند شوند و هم اصفهان، یزد و فلات مرکزی ایران حق خود را از آب ببرند.

وی توضیح داد: ما هرگز به دنبال ضایع کردن حق دیگران نبوده‌ایم و تنها به دنبال احقاق حق‌آبه خود هستیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس اضافه کرد: متأسفانه عده‌ای امروز در کشور در بحث مدیریت آب و تقسیم‌بندی آن براساس سیاست «تفرقه بینداز» حرکت می‌کنند، برخی استانداران به کرمان و یزد سفر می‌کنند و از مسئولان آن استان‌ها درخواست عدم همراهی با مردم اصفهان را طلب می‌کنند.

۱۳۹۳/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...