نسخه چاپی

آنچه در برنامه نود گذشت

برنامه نود این هفته از ساعت 22:43 دوشنبه شب از شبكه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 1:54 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

به گزارش نما، بعد از اتمام هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران عادل فردوسی‌پور و برنامه نود بار دیگر در یک دوشنبه دیگر مهمان خانه‌های مردم بودند تا نزدیک به سه ساعت از فوتبال ایران در یک هفته گذشته حرف بزنند. مهم‌ترین بخش برنامه همان ابتدای آن بود که عادل فردوسی‌پور با علی کفاشیان به صخبت در خصوص وضعیت قرارداد کارلوس کی‌روش نشست.

در ابتدای برنامه گزارش کاملی از حضور کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران و عملکرد وی در جام جهانی پخش شد. همچنین گزارشی از شکرانه، داور پیشکسوت فوتسال که چند روز پیش فوت کرد، روی آنتن رفت.


** کفاشیان: قرارداد کی روش را برایش می فرستیم تا امضا کند/به خاطر مردم پای میز مذاکره می نشینیم

علی کفاشیان در خصوص سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کی روش در پرتغال به سر می برد و قرار بر این شد وی در پرتغال برنامه های تیم ملی را مورد بررسی قرار دهد. ما مشکلی در خصوص تیم ملی نداریم و برنامه های تیم ملی انجام می شود.

وی ادامه داد: ما ابتدا منتظر بودیم جام جهانی به اتمام برسد و نتایج مشخص شود و پس از آن در مورد تمدید قرارداد وی تصمیم بگیریم.

پیش از این من برای تمدید قرارداد کی روش به طور مستقیم پای میز مذاکره نمی نشستم ولی این بار خود به شخصه 4، 5 جلسه 5 ساعته داشتم و در مورد کلیات مفاد قرارداد مشکلی نیست ولی در مورد موارد فسخ و خسارت ها مواردی وجود داشت که مسئله فسخ قرارداد برطرف شد ولی موارد دریافت خسارت از سوی کی روش حل نشده که باید در این باره به توافق برسیم.

وی افزود: در مورد مبلغ قرارداد وی نیز قرار شد قرارداد وی بیشتر از گذشته شود ولی برای اینکه در مجموع مبالغ قرارداد مربیا کمتر شود تعداد مربیان کاهش یابد.

کفاشیان ادامه داد: از سوی دیگر بحث مالی در میان است و اینکه در دوره قبل وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون فوتبال حمایت کرد و امسال با توجه به افزایش قیمت دلار باید حمایت شویم.



کفاشیان خاطرنشان کرد: جام ملت های آسیا را در پیش داریم و به کی روش گفتم اگر در این مسابقات نتیجه خوبی نگیرد، کار کردن برای وی مشکل می شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: من وقتی می بینم مردم به حضور کی روش علاقه دارند برای مردم کشورم پای میز مذاکره می نشینم ولی سعی دارم در قرارداد کی روش محکم کاری کرده و تمام جوانب را بسنجم تا در ادامه همکاری با کی روش با مشکل بوجود نیاید.

کفاشیان افزود: ته دلم این است که می توانیم به جای اینکه این مبلغ را به کی روش دهیم، کمی از این مبلغ را برای زیرساخت های فوتبال کشور هزینه کنیم ولی برای مردم کشورم پای میز مذاکره می نشینیم.

گزارشی از مراسم تشییع جنازه مرحوم مرتضی شکرانه داور فوتسال کشورمان پخش شد که یکشنبه شب دار فانی را وداع گفت.





علی کفاشیان در خصوص کی روش گفت: اینکه کی روش از قبل در مورد بازی های تدارکاتی و اردوهای برون مرزی تصمیم می گیر خیلی خوب است و نشان می دهد برنامه دارد ولی اخلاق تند وی باعث می شود برخی از وی انتقاد کنند.

گزارش تقویم نود پخش شد.


** ناظمی: وزارت ورزش و جوانان دخالتی در کار فدراسیون نمی کند/مسئولان فدراسیون بخواهند کی روش سرمربی می شود

مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: پس از بازی تیم ملی و بوسنی در جام جهانی کی روش با من صحبت کرد و عنوان کرد من نیاز به حمایت دارم و ما را حمایت کنید.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود خاطرنشان کرد: ایران مربیان خوبی دارد و خیلی ها برای هدایت تیم ملی آماده اند ولی کی روش بهترین گزینه است، اما باید ببینیم برای حفظ کی روش چقدر هزینه می کنیم و آیا صرف این هزینه درست است؟! من همینجا اعلام می کنم اگر فدراسیون فوتبال و کمیته فنی این فدراسیون تصمیم بر ماندن کی روش بگیرد و با دلایل خود خواستار حضور وی شوند وزارت ورزش با این امر مشکلی ندارد و فدراسیون در این باره استقلال کامل دارد و وزارت ورزش و جوانان دخالتی در این امر ندارد.



مازیار ناظمی در خصوص سئوال پیامکی برنامه این هفته گزینه یک را انتخاب کرد، عادلفردوسی پور نیز عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود و کمبود فرصت من نیز خواهان تمدید قرارداد کی روش هستم.

علی کفاشیان در پایان صحبت های خود گفت: ما با کی روش پای میز مذاکره می نشینیم و قرارداد خود را نوشته ایم و برای کی روش ارسال می کنیم تا امضا کند.

وی در مورد فریده شجاعی نیز گفت: وزارت ورزش در مورد شجاعی مسئله ای عنوان نکرده و نگفته که وی باشد یا نباشد.

علی خسروی کارشناس داوری این هفته برنامه نود بود.

آمار مسابقه پیامکی پس از گذشت 70 دقیقه از آغاز برنامه:



گزارشی از دیدار تیم های ملوان - استقلال خوزستان، استقلال - گسترش فولاد و تراکتورسازی - نفت مسجد سلیمان ، ذوب آهن - سپاهان و حاشیه ها و مصاحبه های مربوط به آنها پخش شد.





داوری این دیدارها توسط علی خسروی کارشناس داوری این هفته مورد بررسی قرار گرفت.

پروکتور استودیوی نود سوخت و دست اندرکاران برنامه به اجبار روند برنامه را تغییر داده و مهدی شریفی 22 ساله، بازیکن سپاهان که میهمان برنامه نود بود، با تاخیر معرفی شد.

** شریفی: در سپاهان چیزی کم ندارم، همینجا می مانم

مهدی شریفی اظهار داشت : در تیم های پایه ذوب آهن بودم و تا 14 سالگی در این تیم بازی می کردم و سپس به سپاهان رفتم و در نخستین سال حضورم در رده امید آقای گل ایران شدم و سپس به تیم بزرگسالان آمدم.

شریفی در خصوص انتخاب عباس زاده به عنوان پدیده لیگ سیزدهم گفت: عباس زاده هم بازی خیلی خوبی داشت و می توانست به عنوان پدیده لیگ باشد و حمایت خیلی از بزرگان در صفحه های اجتماعی خودشان و همچنین حمایت خیلی از دوستان برایم بیشتر از پدیده شدن ارزش داشت.



شریفی ادامه داد: در باشگاهی بازی می کنم که بهترین ها را در اختیار دارد و مشکلی با این باشگاه ندارم، من سه سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارم و تا زمانی که باشگاه های خارجی مرا نخواهند به حضور در تیم های خارجی فکر نکرده و در اختیار باشگاه خود خواهم بود.

وی در خصوص سئوال پیامکی این هفته گفت: امیدوارم کی روش به تیم ملی بازگردد، وی از مربیان بزرگ و فنی است.

گزارش نود تا نود پخش شد که در آن به اتفاقات هفته اخیر فوتبال کشورمان پرداخته شده بود.

تصاویری از مراسم معارفه انصاری فرد در باشگاه اوساسونا به نمایش گذاشته شد.





عملکرد لژیونرهای فوتبال کشورمان از جمله، مجتبی جباری، علیرضا جهانبخش، دانیل داوری، سردار آزمون، بیت آشور و علیرضا حقیقی در لیگ های خارجی مورد بررسی قرار گرفت.

گزارش کاملی از دیدار تیم های پرسپولیس و صبا ، حاشیه ها و مصاحبه های مربوط به این دیدار پخش شد.

گزارشی از دیدار تیم های فولاد - سایپا و پیکان - نفت تهران و مصاحبه ها و حواشی این دیدارها پخش شد.







** خسروی: حق الزحمه داوران 50 تا 80 هزار تومان است!!

خسروی، کارشناس داوری با انتقاد به اینکه حق داوری داوران فوتبال کشورمان پرداخت نمی شود گفت: حق داوری داوران کشورمان بین 50 هزار تا 100 هزار تومان است و داور برای قضاوت در لیگ های فوتبال بیشتر از حق داوری خود، برای حضور در مسابقات هزینه می کند و نمیدانم چرا حق الزحمه داوران پرداخت نمی شود؟!



برنامه این هفته نود ساعت 1:54 بامداد سه شنبه به پایان رسید.

۱۳۹۳/۶/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...