نسخه چاپی

قلعه‌نویی قصد تلافی كردن ندارد

طبق گفته سرپرست استقلال با بازگشت امیرحسین صادقی به بازی‌های این تیم بازوبند را به او تحویل خواهند داد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، بازوبند کاپیتانی فصل گذشته یکی از دردسرهای استقلال بود اما مسئولان این تیم تصمیم گرفتند این مشکل را امسال حل کنند. چون تاکنون استقلال نتایج خوبی گرفته است کسی حواسش به این مساله نیست.

در فصل جاری بازوبند کاپیتانی دست به دست می‌چرخد! شاید هم مهم‌ترین دلیل آن، نبود امیرحسین صادقی است اما آیا با بازگشت امیرحسین این بازوبند به او داده می‌شود؟

این سوال و تردیدی که وجود دارد به خاطر این است که صادقی مصدومیتش را پنهان کرده بود و همین قضیه باعث جنجال بزرگی شد. در آن زمان گفته شد که امیر قلعه‌نویی قصد دارد با ندادن بازوبند کاپیتانی به امیرحسین کار او را تلافی کند اما این رفتار سرمربی استقلال نمی‌تواند عاقبت خوبی برای این تیم داشته باشد!

استقلال خوب نتیجه می‌گیرد و فعلا از حاشیه خبری نیست اما اگر قلعه‌نویی لجبازی کند و بازوبند را به امیرحسین ندهد یعنی اینکه با دست خودش تیم را به حاشیه برده است.

پس به نظر نمی‌رسد قلعه‌نویی چنین ریسکی بکند. سرپرست استقلال هم درباره بحث کاپیتانی به این نکته اشاره می‌کند که با بازگشت صادقی بازوبند را به او باز می‌گردانند.

ماجدی در این ارتباط می‌گوید: «خیلی مشکلی روی بحث کاپیتانی نداریم. امسال بازیکنان بازوبند را به هم تعارف می‌کنند.»

یعنی قرار است بازوبند را به امیرحسین بدهید؟ ماجدی در پاسخ می‌گوید: «به هر حال باید بازوبند به بازیکنی برسد که خدمت زیادی به تیم کرده و قدمت دارد به هر حال فکر می‌کنم خود بچه‌ها بازوبند را به صادقی بدهند.»

طبق گفته سرپرست استقلال با بازگشت امیرحسین صادقی به بازی‌های این تیم بازوبند را به او تحویل خواهند داد. بازوبندی که امسال برای آرش خوش یمن بود و از ابتدای فصل این مهاجم توانست گل‌های حساسی برای استقلال بزند. شاید این بازوبند برای امیرحسین هم خوش یمن باشد.

۱۳۹۳/۶/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...