نسخه چاپی

دستگیری باند بزرگ جعل مدارك تحصیلی از سیكل تا دكترا

گردانندگان باند بزرگ جعل مدارك تحصیلی از سیكل تا دكترا در گچساران دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از ایران، سردار «غلامعباس غلامزاده» رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد گفت: درپی کسب خبری مبنی بر صدور مدارک تحصیلی جعلی از سوی گروهی در گچساران شناسایی و دستگیری جاعلان در دستور کار مأموران پلیس گچساران قرار گرفت.


وی بیان داشت: در تحقیقات مأموران دریافتند با یک باند بزرگ که مدارک تحصیلی مقاطع مختلف از سوم راهنمایی تا دکترا در سطح تعدادی از استان‌ها را جعل می‌کردند، روبه‌رو هستند و در ادامه تحقیقات خود یکی از جاعلان را که با یک پراید در حال تحویل مدارک جعلی بود، پس از تعقیب و گریز دستگیر کردند.



سردار غلامزاده اظهار داشت: در بازرسی از خودروی این مرد 49 مدرک تحصیلی جعلی در مقاطع مختلف و یک جلد دفترچه ثبت افراد متقاضی که مبالغ دریافتی و بدهکاری آن‌ها در آن قید شده بود، کشف شد.


وی گفت: در بازجویی از مرد جاعل، وی به جرم خود با همدستی 9 مرد دیگر اعتراف کرد که بلافاصله پس از هماهنگی قضایی محل اختفای یکی از همدستانش که سردسته این باند بود، شناسایی و شبانه در یک عملیات غافلگیرانه توسط پلیس دستگیر شد.


وی ابراز داشت: مأموران در بازرسی از خانه سردسته این باند جاعل، 160 مدرک تحصیلی جعلی در مقاطع مختلف و تعداد زیادی تصاویر کارت ملی، شناسنامه و کارنامه تحصیلی افراد متقاضی و یک جلد دفترچه ثبت مبالغ دریافتی و بدهکاری متقاضیان کشف کردند.


وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به گستره فعالیت این باند جاعل در استان‌های تهران، هرمزگان، بوشهر، کردستان،خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد این موضوع نیاز به پیگیری بیشتر از سوی پلیس دارد و شناسایی و دستگیری سایر متهمان نیز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

۱۳۹۳/۶/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...