نسخه چاپی

تازه ترین نظر درباره هواپیمای مالزیایی

هواپیما مورد هدف اجسام با انرژی قرار گرفته است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، دادستان هلندی که بر تحقیقات جنایی در مورد سقوط هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی مالزی در اوکراین تحقیق می کند روز جمعه اعلام کرد بر اساس تحقیقات کارشناسان این هواپیما به احتمال زیاد هنگام پرواز هدف قرار گرفته است

به گزارش اسوشیتدپرس از رتردام، فرد وستربکه عضو دفتر دادستانی ملی هلند به خبرنگاران گفت احتمال هدف قرار گرفتن هواپیما «در حال حاضر بیشترین توجه» را در تحقیقات بین المللی در مورد سقوط این بوئینگ 777 در شرق اوکراین به خود جلب کرده است.

این هواپیما بر فراز مناطق شرقی اوکراین که در اختیار شورشیان طرفدار روسیه قرار دارد سقوط کرد و بر اثر آن 298 مسافر و خدمه پرواز کشته شدند.

بر اساس تحقیق دیگری که این هفته در هلند انجام شد، این هواپیما از مناطق دوردست و با اجسام دارای انرژی بالا هدف قرار گرفته است. در این گزارش توضیح بیشتری در مورد حادثه وجود ندارد.

یک افسر ارشد نیروهای طرفدار روسیه اندکی پس از این فاجعه در مصاحبه ای گفت این هواپیما را تیمی متشکل از شورشیان و ارتش روسیه که گمان می کردند یک هواپیمای نظامی اوکراین را هدف گرفته اند، سرنگون کردند. این روایت از حادثه با مکالمات تلفنی شورشیان که دولت اوکراین منتشر کرده است مطابقت دارد.

پاتریسیا زورکو فرمانده پلیس هلند اعلام کرد تحقیقات در مورد علت سقوط هواپیما ادامه دارد و کارشناسان برای یافتن شواهد سرگرم بررسی 25 جسم فلزی به جا مانده از هواپیما و مسافران آن هستند.

۱۳۹۳/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...