نسخه چاپی

كشته شدن 7تروریست خطرناك در مصر

وزیر كشور مصر از كشته شدن 7 تن از خطرناكترین اعضای گروهك تندروی موسوم به "انصار بیت المقدس" درعملیات مشترك ارتش و پلیس این كشور خبر داد.

به گزارش نما به نقل از العالم، سرلشکر "محمد ابراهیم " روز یکشنبه تاکید کرد این عملیات در منطقه صحرایی نزدیک شهر سوئز انجام شد. به گفته وی درگیری شدیدی بین دو طرف درگرفت که در جریان ان همه اعضای این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.

وی افزود: با آزمایش dna هویت این افراد مشخص شده است.

وزیر کشور مصر ادامه داد: طراحی چند عملیات تروریستی از جمله هدف قرار دادن یکی از گشتی های گارد مرزی الفرافره در 31 ماه می از اقدامات این گروه تروریستی بوده است. در آن عملیات یک افسر ارتش و 4 نظامی ارتش کشته شدند.

محمد ابراهیم خاطرنشان کرد: آنها هم چنین درحمله به نیروهای ارتش درمنطقه الفرافره در تاریخ 19 ژوئیه دست داشتند که به کشته شدن 22 سرباز منجرشد.

نیروهای پلیس و ارتش از ژوئیه 2013 درمعرض حملات افراد مسلح وابسته به گروههای تندرو در صحرای سینا قرار گرفته اند، که بر اساس اعلام منابع امنیتی به کشته شدن بیش از 500 نفر منجر شده است.

گروه موسوم به "انصار بیت المقدس" مسؤولیت چندین حمله خونین به ارتش و پلیس به ویژه حمله به اداره امنیت المنصوره در دلتای نیل در دسامبر گذشته را بر عهده گرفت. در آن حمله 15 نفر از نیروهای پلیس کشته شدند.

حمله به اداره امنیت قاهره در ژانویه گذشته نیز به کشته شدن 4 نفر منجرشد.

۱۳۹۳/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...