نسخه چاپی

رسوایی اخلاقی در كاروان اعزامی ایران به اینچئون

سایت رسمی بازی های آسیایی 2014 اینچئون از آزار و اذیت یك داوطلب زن اهل كره جنوبی از یكی از دست اندر كاران تیم فوتبال امید ایران خبر داد.

به گزارش نما، خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت رسمی بازی های آسیایی نوشت: امروز یک خبر تاسف بار برای ورزش ایران را روی خروجی خود قرار داد.

بر این اساس پلیس محلی ادعا کرد، یکی از دست اندر کاران تیم فوتبال امید ایران به دلیل اتهام آزار و اذیت جنسی یکی از راهنماهای داوطلب زن این دوره از بازیهازن اهل کشور میزبان در ورزشگاه محل برگزاری دیدار با ویتنام، دستگیر شده است.

گفته شده این فرد اعمال غیر اخلاقی و خارج از عرف در داخل راهروی ورزشگاه "آنسان وا" انجام داده است.

این دست اندر کار تیم امید در اعترافاتش گفته که درخواست عکس گرفتن از سوی این دختر کره ای در استادیوم داشته است. این دختر به عنوان یکی از راهنماهای داوطلب زن این دوره از بازیها همکاری برای بازی های آسیایی در استادیوم حضور داشته و پس از این اتفاق، فرد ایرانی توسط پلیس دستگیر شده است.

پلیس اینچئون هم اکنون در حال بررسی اخراج این مدیر ایرانی از دهکده مسابقات است.

در گزارشی تابناک به نقل از رویترز نوشت:‌ تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته علاوه بر ثبت یک شکست و سنگین و تحقیرآمیز در کارنامه ورزشی ایران شاهکارهای دیگری هم خلق کرد که مایه تاسف است. بخشی از این شاهکار به برخورد زشت خانزاده در زمین با بازیکن ویتنامی برمی‌گردد اما بخش دیگری از ان در بیرون از زمین چمن و در حاشیه مسابقه انجام شد. جایی که مسئول تدارکات تیم ملی فوتبال امید به دنبال ایجاد «تفاوت فرهنگی» با یکی از خانوم‌های حاضر در استادیوم توسط پلیس کره‌جنوبی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

پلیس کره‌جنوبی روز گذشته اعلام کرد که در جریان بازی روز دوشنبه ایران و ویتنام که به شکست چهار بر یک تیم ملی کشورمان منجر شد یکی از زنان راهنمای داوطلب این دوره از بازیهابرگزاری مسابقات از سوی مسئول تدارکارت تیم ملی فوتبال ایران مورد ازار جنسی قرار گرفته که با شکایت زن کره‌ای فعلا نمی‌تواند کره‌جنوبی را ترک کند.

مقامات پلیس کره‌جنوبی اعلام کردند که این مرد 38 ساله ایرانی پس از بازجویی پذیرفته که تماس فیزیکی با یکی از داوطلبان امور اجرایی مسابقات داشته اما معتقد است که هیچ کار غیرقانونی انجام نداده است.

۱۳۹۳/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...