نسخه چاپی

افتتاح دفاتر نهادرهبری در ۱۸ استان‌كشور

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌ نور با اشاره به اینكه سه مجله تخصصی معارف در نهاد رهبری پیام نور راه‌اندازی شده است، گفت: برنامه شاخص نهاد در سال جاری، افتتاح دفاتر نهاد رهبری در ۱۸ استان كشور است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام محمدصادق جمشیدی‌راد در مراسم معارفه سرپرست نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان، ضمن تقدیر از پیگیر‌های مسئولان در تأسیس دفاتر نهاد در پیام نور لرستان، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور کشور با یک میلیون دانشجو و چهار هزار عضو علمی، دانشگاه بزرگی است و نهاد رهبری تاکنون گام‌های خیر بسیاری در این دانشگاه برداشته است.

وی با بیان این‌که دفتر نهاد رهبری یک نهاد مستقل است و مسئول آن باید شرایط ویژه‌ای داشته باشد، ادامه داد: ما گروه‌‎های معارف را تقویت کرده‌ایم، دانشکده معارف در پیام نور افتتاح شده است و پژوهشکده علوم و معارف اسلامی در حال تأسیس می‌باشد.

جمشیدی‌راد با اشاره به این مطلب که سه مجله تخصصی معارف در نهاد رهبری پیام نور راه‌اندازی شده است، ادامه داد: امسال برای دانشجویان مقطع دکتری معارف پنج دوره برگزار شد و برنامه شاخص نهاد در سال جاری، افتتاح دفاتر نهاد رهبری در 18 استان کشور است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور کشور افزود: نباید این تصور باشد که دفتر نهاد رهبری در دانشگاه فقط مسئول برگزاری نماز جماعت باشد حال آن‌که مسئول نهاد رهبری در دانشگاه عضو هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور کشور است و معمولاً تمام بودجه‌های فرهنگی را هدایت، حمایت و نظارت می‌کند.

وی ادامه داد: مزیت دانشگاه پیام نور، بومی بودن آن است و دانشجویان در شهر خودشان بدون دغدغه فعالیت می‌کنند و همین امر شرایط فعالیت فرهنگی را بهتر کرده است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: مخاطب ما در دانشگاه پیام نور فقط دانشجو نیست بلکه اساتید و کارکنان هم مد نظر هستند و اگر برنامه‌ای داشته باشیم در این سه سطح برگزار خواهد شد.

وی در پایان به حدیثی از امام باقر(ع) درباره محاسبه اعمال اشاره کرد و یادآور شد: هر مسلمانی که اهل بیت(ع) را می‌شناسد هر روز به اعمالش رسیدگی می‌کند و آن‌را برخود عرضه می‌کند و می‌اندیشد مثلا اگر ارباب رجوعی را تکریم کرده است سعی کند این کار را ادامه دهد و اگر دید گناهی مرتکب شده است مثلا مقررات را زیر پا گذاشته است، استغفار کند تا گناهان باعث خاری و ذلت او در روز قیامت نشوند.

۱۳۹۳/۶/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...