نسخه چاپی

فعالیت 490 كانون فرهنگی اجتماعی زنان

مشاور وزیر كشور در امور زنان و خانواده گفت: ۴۹۰ كانون‌ فرهنگی اجتماعی زنان در تمامی استان‌ها در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی، پژوهشی و حقوقی فعالیت دارند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، فهیمه فرهمندپور شامگاه چهارشنبه در نشستی با زنان بروجن با اشاره به نهایی شدن قصه انجمن سازمان‌های مردم نهاد در کشور، اظهار کرد: تشکیل این انجمن‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های کاری من در زمان فعالیت در سازمان ملی جوانان بود.

وی با بیان اینکه معضلات و مشکلات حوزه زن و خانواده، موضوعاتی بخشی نیستند که با این دید رفع و یا به سادگی از کنار آن‌ها بتوان گذشت، افزود: غنی‌سازی اوقات فراغت زنان و دختران، توجه به وضعیت حجاب و عفاف در جامعه، افزایش مشارکت مدنی دختران و زنان در امور مختلف، جلوگیری از اعتیاد و آسیب‌ها به زنان موضوعات مهم حوزه زنان بوده که نیازمند توجه ویژه است.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: در این راستا تغییر نگرش و ارزش‌های موجود در جامعه درباره زنان ضروری بوده و نیازمند همکاری همه دستگاه‌های مسئول هستیم.

وی افزود: نزدیک به ۴۹۰ کانون‌ فرهنگی اجتماعی زنان در کشور وجود دارد و زنان در این کانون‌ها در تمامی استان‌ها در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی، پژوهشی و حقوقی فعالیت زیادی دارند.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با اشاره به تأکید رئیس جمهور در استفاده از ظرفیت و توانایی بانوان، تصریح کرد: در حال حاضر ۴ زن فرماندار، چندین بخشدار زن و مدیرانی نیز در استانداری‌ها مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده از طرح پرورش گیاهان دارویی در آورگان و کارگاه فرش الماس در سیبک بروجن بازدید کرد.

۱۳۹۳/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...