انتقامجوی وایبری دستگیر شد

جوان كرمانشاهی كه با پاسخ نه از سوی دختر مورد علاقه اش مواجه شد، صفحه ای جعلی به نام وی در شبكه اجتماعی وایبر درست كرد و با انتشار عكس و پیام های تهدید آمیز قصد انتقامجویی را داشت اما در دام پلیس گرفتار شد.

به گزارش نما ، پایگاه اطلاع رسانی پلیس روز دوشنبه به نقل از رییس پلیس فتای استان کرمانشاه گفت: خانمی با مراجعه به پلیس فتا و ارائه شکایت در این مورد که شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی وایبر، اقدام به انتشار تصاویر شخصی وی کرده و با ارسال دادن پیام های تهدید آمیز، باعث ایجاد مزاحمت برای او شده است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

به گفته سرهنگ علی شفیعی، با انجام تحقیقات فنی و استعلام در مورد عملکرد این فرد در شبکه وایبر، کارشناسان موفق به شناسایی متهم شدند که با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و حتی لوازم و تجهیزات رایانه ای که به وسیله آنها مرتکب عمل مجرمانه شده بود نیز توقیف شد.

رییس پلیس فتای کرمانشاه افزود: متهم در مقابل دلایل مستند پلیس به جرم خود اعتراف کرد و گفت: چندی پیش به قصد ازدواج با این خانم آشنا شدم اما زمانی که وی جواب رد داد با همدستی برادرم و به منظور انتقام گیری از او اقدام به انتشار عکس هایی که از وی داشتم در شبکه وایبر کردم.

۱۳۹۳/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط