14 استان كشور منتظر بارش برف و باران باشند

سازمان هواشناسی از بارش باران، برف و وزش بادهای شدید در ۱۴ استان تا روز شنبه خبر داد و اعلام كرد:‌ روز یكشنبه در اغلب مناطق كشور جو پایداری حاكم خواهد بود.


به گزارش نما، بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی امروز در جنوب، جنوب شرق و شرق کشور بارش باران گاهی همراه با رعد و برف و وزش باد شدید لحظه‌ای و در استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، ایلام، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران و برف و در سواحل دریای خزر بارش باران پیش بینی شده است.

اخبار اجتماعی - فردا برای استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات شرق مازندران، گلستان و سمنان بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

از اواخر وقت پنجشنبه و طی روز جمعه سامانه بارشی دیگری از نوار غربی وارد کشور می‌شود که در شمالغرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس باعث بارش برف و باران، در سواحل غربی دریای خزر بارش باران، در مناطقی از جنوب غرب کشور رگبار، رعد و برق و وزش باد و در اواخر وقت جمعه در مناطق مرکزی و شرقی کشور بارش پراکنده روی خواهد داد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی شنبه آینده برای شمالشرق، شرق و بخش‌هایی از غرب و شمالغرب کشور بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است. روز یکشنبه در اغلب مناطق کشور جو پایداری حاکم خواهد بود. امروز و فردا مرکز و شرق خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

۱۳۹۸/۹/۲۰

اخبار مرتبط