پیام‌های راه‌پیمایی ۲۲ بهمن

عکس خبري -پيام‌هاي راه‌پيمايي ?? بهمن

۲۲ بهمن امسال یكی از درخشان‌ترین روزهای انقلاب است و حضور باشكوه مردم، چنین روزی را ماندگار خواهد كرد

۲۲ بهمن امسال یکی از درخشان‌ترین روزهای انقلاب است و حضور باشکوه مردم، چنین روزی را ماندگار خواهد کرد؛ انقلاب اسلامی به دلایل متعدد از ابتدای شکل‌گیری بر نقش مردمی ۲۲ بهمن تأکید کرده است که عبارتند از:
۱ـ همان‌گونه که در اسلام سه عید باشکوه فطر، قربان و غدیر را داریم، در انقلاب اسلامی نیز یوم‌الله ۲۲ بهمن برای گرامی‌داشت عبور پیروزمندانه از سال‌های سخت تهدید، ظلمت، شکنجه و مردم‌کشی است؛ زیرا در چنین روزی اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی، برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت.
۲ـ حضور مردم در چنین عرصه‌ای یادآور آرمان‌های انقلاب اسلامی سال 1357 و تأکید بیشتر برای ادامه آن مسیر نورانی و پرفروغ است.
۳ـ حضور شعف‌انگیز مردم با خانواده و فرزندان در ۲۲ بهمن این معنا را در اذهان جهانیان ایجاد می‌کند که این انقلاب با ایمان‌ آحاد مردم از شهرهای پرجمعیت گرفته تا روستاهای کوچک گره خورده است.
۴ـ حضور در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن نوعی احساس مسئولیت در دفاع از انقلاب اسلامی است؛ زیرا تداوم انقلاب صرفاً به این نیست که در میدان‌های جنگ حضور به هم رسانیم و در واقع حضور در این خیابان‌ها در ۲۲ بهمن یک مبارزه سیاسی در دفاع از انقلاب اسلامی است.
۵ـ تأثیرگذاری چنین تجمعات مردمی در یک روز مشخص و به صورت سراسری و خودجوش حکایت از آن دارد که انقلاب اسلامی قدرت بسیج‌کنندگی سراسری خود را نه تنها حفظ کرده است؛ بلکه آن را به اقصی نقاط کشور گسترش داده است.
۶ـ سعی دشمن این است که ملت را از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب جدا کند؛ ولی جشن ملی پیروزی انقلاب در ۴۱ سال گذشته این برنامه دشمن را ناکام گذاشته است.
امسال ۲۲ بهمن به چهلمین روز شهادت سیدالشهدای مقاومت، حاج‌قاسم سلیمانی پیوند خورده و ابعاد ایمانی، مقاومتی و ضد استکباری آن را چند برابر کرده است؛ زیرا حاج‌قاسم در پرتو انقلاب اسلامی اقداماتی در منطقه و بین‌الملل به منصه ظهور رساند که دشمنان قوی پنجه را با شکست‌های متعدد مواجه کرد. در چنین وضعیتی مردم برای مقابله با تهدیدات دشمن یک سنگر مستحکم دیگر را برای مقابله با تهدیدات دشمن ایجاد کرده و زمینه‌ پیروزی‌ها را متداوم و متوسع خواهند کرد.

۱۳۹۸/۱۱/۲۲

اخبار مرتبط