رقابت «سونیك» با «ماموریت غیرممكن» تام كروز

فیلم سینمایی «سونیك» در هفته افتتاحیه خود خوب فروخت تا موفق‌ترین عنوان كمپانی پارامونت بعد از «ماموریت غیر ممكن» تام كروز در سال ۲۰۱۸ باشد.


به گزارش نما، فیلم سینمایی «سونیک خارپشت» در هفته افتتاحیه خود بسیار موفق بود و ۷۰ میلیون دلار فروخت تا بیشترین افتتاحیه داخلی استودیو فیلمسازی پارامونت را بعد از فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن-فالوت» با بازی تام کروز در تابستان ۲۰۱۸ رقم بزند.

اخبار فرهنگ و هنر - هر استودیو هالیوودی فراز و نشیب‌های خودش را در باکس آفیس دارد، اما پارامونت از محصولات شکست خورده زیادی رنج می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم‌های سینمایی «مرد ماه جوزا» و «تریمناتور:سرنوشت سیاه» اشاره کرد که با بودجه‌های سنگین در سال ۲۰۱۹ اکران شدند.

« سونیک » بعد از رقم زدن بیشترین افتتاحیه برای فیلمی اقتباس شده از بازی‌های ویدئویی برای این کمپانی، موفقیت مهمی را رقم زده است. این فیلم سینمایی بر اساس شخصیت محبوب سونیک در بازی‌های ویدئویی ساخته شده است. اکران این فیلم بعد از انتقاد‌هایی که به نحوه طراحی شخصیت اصلی شده بود به مدت سه ماه به منظور طراحی مجدد به تعویق افتاد. به نظر یکی از آنالیزور‌های گیشه این تصمیم، بسیار شگفت انگیز بود چرا که به موفقیت آن کمک کرده است.
با نگاهی به فروش این فیلم در هفته ابتدایی، بررسی‌ها نشان می‌دهد این فیلم به فروشی ۲۰۰ میلیون دلاری در گیشه داخلی دست خواهد یافت و شاید حتی فراتر از فیلم « ماموریت غیرممکن » با بازی تام کروز که ۲۲۰ میلیون دلار فروخته بود، ظاهر شود.

در سال ۲۰۱۹ فیلم سینمایی «کاراگاه پیکاچو» در بین فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدئویی در گیشه آمریکای شمالی موفق بود و ۵۴ میلیون دلار فروخت. در حالی که فیلم‌های مختلفی در حال اکران است، «سونیک» به نوعی مخاطبان جوان «پرندگان شکاری» را دزدید و در صدر گیشه قرار گرفت.

۱۳۹۸/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط