آنتونی استوكس پرسپولیس را پیچاند!

آنتونی استوكس ۱۰۰ هزار دلار گرفت و احتمالاً تا آخرین دلار آن را در حاشیه خلیج فارس خرج عیش و نوش نكند باز نخواهد گشت!


به گزارش نما، مهاجم ایرلندی پرسپولیس در روز‌هایی که باشگاه پرسپولیس درگیر ماجرای دیدار با سپاهان در جدال سرنوشت‌ساز تعیین قهرمانی بود هم به خوشگذرانی خود مشغول بوده و تصاویر او به موضوع مورد انتقاد هواداران این تیم از باشگاه بابت بی‌توجهی به رفتار بازیکن تحت قراردادش تبدیل شده است.

اخبار ورزشی- با این حال به نظر می‌رسد عدم توجه استوکس به اولتیماتوم باشگاه برای بازگشت و تداوم رفتار غیر حرفه‌ای او این گمانه‌زنی که او قصد بازگشت به تهران و همراهی با این تیم ندارد را قوت می‌بخشد. طی روز‌های اخیر، اما شایعاتی درباره اعلام نگرانی آنتونی استوکس بابت شیوع بیماری کرونا شکل گرفته، اما این مسئله هم طی روز‌های اخیر با واکنش تند هواداران همراه شده و آن‌ها مدعی هستند که او بیشتر از اینکه نگران خطر کرونا باشد، باید نگران رفتار عجیب خود در دبی باشد.

اما به راستی ماجرا چیست؟ چرا آنتونی استوکس با آن سابقه مشعشع (!) در تراکتور تبریز توسط پرسپولیس ی‌ها خریداری شد و از آن گذشته به چه علتی یحیی گل‌محمدی به او مرخصی داد؟ گر چه مهاجم ایرلندی ملاقات با فرزندش را بهانه کرده، اما کیست که نداند او استاد حاشیه‌سازی و عاشق خوشگذرانی است. محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس دیروز مصاحبه کرد و مدعی شد بندی در قرارداد آنتونی استوکس گنجانده شده است که در صورت غیبت در هر تمرین ۳ هزار دلار و هر مسابقه رسمی ۵۰ هزار دلار جریمه خواهد شد. اما مدیرعامل پرسپولیس اشاره‌ای به پیش‌پرداخت آنتونی استوکس نکرد. در همین ارتباط شنیدیم مهاجم ایرلندی برای سفر به ایران و عقد قرارداد با تیم پرسپولیس حدود ۱۰۰ هزار دلار از باشگاه دریافت کرده است. این مبلغ در ایران به آنتونی استوکس پرداخت شد که به نظر می‌رسد فقط دنبال همین پول بود! این مهاجم ایرلندی ظاهراً دنبال پولی بود که بتواند با آن در کشور امارات و شهر دبی به خوشگذرانی مشغول شود و این امکان توسط باشگاه پرسپولیس برای او فراهم شد! آنتونی استوکس ۱۰۰ هزار دلار گرفت و احتمالاً تا آخرین دلار آن را در حاشیه خلیج فارس خرج عیش و نوش نکند باز نخواهد گشت! به احتمال زیاد او به کشورش برمی‌گردد، اما چنانچه به ایران بیاید حتم بدانید پولش تمام شده و دنبال چند هزار دلار دیگر است که از باشگاه پرسپولیس بگیرد و فلنگ را ببندد.
پی نوشت: وقتی کل ایران حریف یک دلال (!) نشدند و مدیران تازه‌وارد پرسپولیس هم نمی‌خواستند فرصت از دست برود و با استوکس بستند، باید دعا کنیم ماجرا با همین صد هزار دلار تمام شود. ما که چشم‌مان ترسیده و نگران شکایت طرف و اخذ کل قرارداد به علاوه جریمه دیرکردش هم هستیم.

۱۳۹۸/۱۲/۷

اخبار مرتبط