قرار نیست همیشه با یك تهیه كننده كار كنم

كارگردان فیلم ماجرای نیمروز گفت: من آدمی هستم كه ایران را بسیار دوست دارم و همین عاملی است تا ساخت فیلم‌هایی با مضامین ملی را ادامه دهم، دوست دارم اگر فیلم می‌سازم در كشورم تاثیرگذار باشد. همیشه به دنبال ساخت آثاری هستم كه همدلی و همراهی بیشتری بین مردم ایجاد كند.


به گزارش نما، محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم سینمایی «درخت گردو» ، درباره عدم همکاری با سید محمد رضوی تهیه کننده آثار پیشین خود گفت: قرار نیست همواره همه با هم کار کنند، کارگردانان سینما با تهیه کنندگان مختلفی کار می‌کنند، این اتفاق تصمیم برای تجربه‌ای تازه در سینما برای من بود.

اخبار چهره ها - وی درباره دیده نشدن فیلم «ماجرای نیمروز ۲» در جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: هدف ما از حضور در جشنواره فیلم فجر رساندن اثر به محلی است که بتوان در مورد آن به بحث و گفتگو و تحلیل پرداخت.

کارگردان فیلم « لاتاری » در همین رابطه اذعان کرد: از نظر من جشنواره فیلم فجر فرصتی برای دیده شدن آثار یکسال سینمای ایران است. در این رویداد سینمایی فیلم می‌تواند خودش را با توجه به نقد و نظرات مورد سنجش قرار دهد.
این کارگردان سینما در همین رابطه ادامه داد: به شخصه برای من معرفی درست اثر در راستای جشنواره فیلم فجر به عنوان مهمترین رویداد سینمایی کشور مهم است، دست کم بعد از ماجرای نیمروز یک هیچگاه به قصد رقابت وارد جشنواره فیلم فجر نشدم.

مهدویان افزود: به عنوان مثال لاتاری در جشنواره فیلم فجر هیچ جایزه مهمی نگرفت، اما فرصت حضور در جشنواره باعث شد تا این فیلم اکران موفقی داشته باشد، اگر جشنواره فیلم فجر نبود بدون شک لاتاری به موفقیتی که امروز رسیده نمی‌رسید.

کارگردان فیلم «درخت گردو» درباره ساخت آثاری با مضامین ملی اذعان کرد: من آدمی هستم که ایران را بسیار دوست دارم و همین عاملی است تا ساخت فیلم‌هایی با مضامین ملی را ادامه دهم، دوست دارم اگر فیلم می‌سازم در کشورم تاثیرگذار باشد. همیشه به دنبال ساخت آثاری هستم که همدلی و همراهی بیشتری بین مردم ایجاد کند.

۱۳۹۸/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط