واكنش یك پرسپولیسی به اختلافات هیات مدیره و انصاری فرد

فنونی زاده می گوید كه قرارداد كارگزاری باشگاه پرسپولیس بدون اطلاع هیأت مدیره امضا شده است.


به گزارش نما، مرتضی فنونی‌زاده در مورد اختلافات شدید مدیریتی که بین هیأت مدیره و محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل مستعفی باشگاه رخ داده، گفت: من به اتفاق عربشاهی روز 25 اسفند نزد رسول پناه رفتیم. او را آدم بدی ندیدم و یک مدیر فوق‌العاده مثبت بود. ا, به جز اینکه از اعضای تیم بزرگسالان را شارژ مالی کردند 150 میلیون تومان هم جلوی ما از حساب شخصی‌اش به پنجعلی داد تا 60-70 درصد از مطالبات مربیان و کادر فنی تیم پایه پرسپولیس هم پرداخت شود.

اخبار ورزشی- فنونی زاده تصریح کرد: من همیشه انصاری‌فرد را تائید می‌کردم و او را مورد حمایت خود قرار می‌دادم اما هم در صحبت‌های رسول پناه و انصاری‌فرد تناقض‌هایی دیده می‌شد که فکر می‌کنم حق با رسولی‌پناه بود زیرا او به ما سند و مدارک زیادی نشان داد و مقابل چشمان خودمان هم به مدیر مالی باشگاه دستور داد تا چک‌های تیم‌های پایه پرداخت شود.

وی افزود: قرار بود من با تیم‌های پایه کار کنم. پنجعلی قرارداد من و قلیچ و دو سه نفر از بچه‌ها را نزد مدیرعامل وقت باشگاه برد اما طاهری، گرشاسبی و عرب یک ریال ندادند و این قرارداد امضا نشد. من هم حاضر نشدم با تیم‌های پایه به صورت مجانی کار کنم و گفتم به عنوان بازیکن تقریبا مجانی برای پرسپولیس کار کردم. برخی از مدیران عامل سابق باشگاه به دنبال جیب خودشان بودند ولی رسولی‌پناه دکتر است و 5 میلیارد از حساب شخصی خودش هزینه کرد نه برای مشهور شدن بلکه به خاطر علاقه به پرسپولیس. وزیر محترم ورزش باید او را حفظ کند. چنین مدیرانی به درد پرسپولیس می‌خورند.
پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه اما اکنون شاهد کشمکش بین مدیرعامل مستعفی و اعضای هیأت مدیره هستیم و نمی‌توان بدهی‌های سنگین خارجی را از جیب شخصی کسی پرداخت، گفت: بله البته به رادوشوویچ و بشار رسن هم قرار شد پرداختی داشته باشند. رسول پناه مدیر خوبی است و او باید در پرسپولیس حفظ شود. تمام پول‌هایی هم که به باشگاه آمده همگی مستند و مکتوب است.

وی تصریح کرد: حدود 200-300 میلیون تومان هواداران باشگاه کمک کرده‌اند اما قرارداد شرکت کارگزاری پرسپولیس قراردادی است که 30 درصد پول باشگاه در آن نابود می‌شود. حامیان مالی مثل ایرانسل، همراه اول و بانک گردشگری پول به حساب باشگاه واریز می‌کنند اما 30درصد آن طبق این قرارداد به شرکت کارگزاری باشگاه واریز می‌شود. قراردادی که بدون اطلاع هیأت مدیره امضا شده است و سرنوشتش اینگونه می‌شود که 30 درصد پول‌های پرسپولیس از بین می‌رود.

فنونی زاده در مورد احتمال نیمه تمام ماندن لیگ گفت: امیدوارم هرچه زودتر از این شرایط خلاص شویم و مسابقات لیگ برتر حتی بدون حضور تماشاگر برگزار شود زیرا پرسپولیس 10 امتیاز از تیم دوم بیشتر دارد و حیف است که این لیگ تمام نشود و ما چهارمین بار متوالی قهرمان نشویم.

۱۳۹۹/۱/۵

اخبار مرتبط