«سیدعبدالله سیداحمدی زاویه» عضو شورای سردبیری فارس به علت كرونا درگذشت

«سیدعبدالله سیداحمدی زاویه» از روزنامه‌نگاران باسابقه كشور و سردبیر شیفت بامدادی خبرگزاری فارس كه به ویروس كرونا مبتلا شده بود در بیمارستان بقیةالله تهران درگذشت.


به گزارش نما، «سیدعبدالله سیداحمدی زاویه» از روزنامه‌نگاران باسابقه کشور و سردبیر شیفت بامدادی خبرگزاری فارس که به ویروس کرونا مبتلا شده بود در بیمارستان بقیةالله تهران درگذشت.

اخبار سیاسی- آقای زاویه یکی از روزنامه‌نگاران برجسته و باسابقه کشورمان بود که کار روزنامه‌نگاری را از سالهای میانی دهه 60 آغاز کرد.

وی پس از طی دوره‌های آموزش عکاسی در سالهای ابتدایی فعالیت خود به عکاسی خبری در روزنامه رسالت مشغول بود اما بعدها به نوشتن روی آورد و خبرنگاری را به عنوان حرفه اصلی خود انتخاب کرد.

زاویه در روزنامه‌های بسیاری از جمله رسالت، جام‌جم، وطن امروز و جوان آثار خود را منتشر کرده و بیش از 15 سال در خبرگزاری فارس در سمت های مختلف مشغول به کار بود.

وی همزمان در دانشکده خبرگزاری فارس در مقاطع مختلف تدریس می‌کرد.

زاویه در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی از گزارش‌نویسان توانمند و صاحب قلم بود و بارها در جشنواره‌ها و محافل مطبوعاتی مورد تقدیر قرار گرفته بود و در سالهای فعالیت حرفه‌ای خود در این حوزه ها و در سمت‌های مختلفی در خبرگزاری فارس نقش آفرینی می‌کرد.

افکارنیوز، این ضایعه دردناک را به جامعه رسانه‌ای کشور و خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته و شادی روح آن مرحوم را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

۱۳۹۹/۱/۵

اخبار مرتبط