نسخه چاپی

اخبار سرخ‌پوشان در عربستان

مسئولان باشگاه النصر اخبار كلیه رسانه‌های ایران را تعقیب كرده و از ریز اخبار تیم پرسپولیس مطلع هستند.

به گزارش نما به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان در حالی وارد فرودگاه ریاض شدند که مدیر روابط عمومی باشگاه النصر همزمان وارد فرودگاه ریاض شد تا ضمن استقبال از سرخپوشان، هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

* اعضای تیم فوتبال پرسپولیس 15 دقیقه پس از به زمین نشستن پرواز، وارد فرودگاه شدند.

* در ابتدای ورود کاروان تیم، یک مأمور وظیفه کنترل گذرنامه‌ها و روادیدها را برعهده داشت.

* با حضور مدیر روابط عمومی باشگاه النصر، وی، محمدحسین نژاد فلاح و حمید درخشان را به سمت VIP راهنمایی کرد. آنها عنوان کردند که ترجیح می‌دهند کنار اعضای تیم باشند که وی گفت: مطمئن باشید کار اعضای تیم با سرعت انجام خواهد شد و اگر مشکلی وجود داشته باشد، حل می‌کنیم. پس از آن سه گیت برای اعضای تیم فوتبال پرسپولیس باز شد تا کارها سریعتر انجام شود.

* در فرودگاه ریاض، قوانین حفاظتی و مراقبتی سرسختانه‌ای انجام شد اما همه چیز منظم بود. انجام انگشت‌نگاری و چهره‌نگاری هم از کارهایی بود که انجام شد.

* اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بامداد امروز در حالی وارد هتل محل اقامت خود شدند که دو نماینده از باشگاه النصر آنجا برای استقبال از سرخپوشان منتظر بودند و دقایقی بعد هم مدیر روابط عمومی باشگاه النصر به این جمع اضافه شد.

* نکته جالب توجه اینکه این نماینده‌ها در صحبت‌های خود مشخص کردند، اخبار کلیه رسانه‌های ایران را تعقیب کرده و از ریز اخبار مطلع بودند. آنها درباره مصدومیت بابک حاتمی و جراحی فرناندو گابریل و آخرین وضعیت او می‌پرسیدند. آنها می‌گفتند از اتفاقی که برای گابریل روی داده بسیار ناراحت شدند و به ویژه وقتی که متوجه شدند بچه‌های او به خاطر پدرشان گریه می‌کردند.

گفتنی است، با حضور این نمایندگان و اقدام مسئولان تیم، بازیکنان به سرعت در اتاق‌ها مستقر شدند. آنها که حدود ساعت 2:30 بامداد فرودگاه را ترک کرده بودند، ساعت 3 بامداد در اتاق‌ها مستقر بودند و پس از آن بود که محمدحسین نژادفلاح و محمود خوردبین هم راهی اتاق‌های خود شدند.

* از سوی مسئولان برگزاری دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان، زمان برگزاری جلسه هماهنگی و کنفرانس خبری پیش از این دیدار اعلام شد.

* جلسه هماهنگی، ساعت 13 امروز (دوشنبه) در هتل «هالیدی این» محل استقرار اعضای تیم پرسپولیس با حضور نمایندگان AFC، سرپرستان دو تیم و مسئولان برگزاری این مسابقه برگزار خواهد شد.

* کنفرانس خبری پیش از این دیدار نیز روز دوشنبه از ساعت 18 به وقت محلی در باشگاه النصر عربستان با حضور سرمربیان و بازیکنان منتخب دو تیم در حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس و النصر عربستان از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21 سه‌شنبه به میزبانی نماینده عربستان برگزار خواهد شد.

۱۳۹۳/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...