نسخه چاپی

استقبال پرشور مردم شهرستان دلیجان از درب حرم مطهر علمدار كربلا

عکس خبري -استقبال پرشور مردم شهرستان دليجان از درب حرم مطهر علمدار كربلا

باب الرأس الشریف حرم مطهرحضرت ابوالفضل العباس(ع) پس از رونمایی در ساوه، در مسیر انتقال به كربلای معلی با استقبال پرشور مردمی وارد شهرستان دلیجان شد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، زنجانی مدیر پروژه ساخت باب الراس شریف اظهار داشت: آیین استقبال از این درب با حضور امام جمعه شهرستان دلیجان، مقامات محلی و شهری و عموم مردم دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در فضایی پر شور و معنوی در حال برگزاری است.

وی افزود: این درب جهت بازدید عمومی در میدان فرمانداری دلیجان قرار می گیرد و عصر امروز راهی شهرستان نراق خواهد شد.

مسئول ستاد شهرستان ساوه عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده مراسم بدرقه درب حرم مطهر علمدار کربلا روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به ترتیب در شهرهای محلات و خمین برگزار می گردد و روز چهارشنبه اراک میزبان این اثر ارزشمند خواهد بود.

زنجانی در پایان گفت: مقصد بعدی این کاروان در روز جمعه شهرستان شازند است و پس از آن عازم استان لرستان می شود تا در روز دوشنبه تحویل نماینده حرم مطهر حضرت اباالفضل (ع) در ایلام شود.

خاطرنشان می شود درب باب الراس شریف پس از وداع از ساوه راهی شهر زرندیه شده و مورد بازدید عموم مردم قرار گرفته بود.

گفتنی است: عملیات ساخت درب باب الرأس حرم حضرت ابوالفضل(ع) توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی به همت مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه از محرم سال 92 در شهرستان ساوه آغاز شد و پس از 18 ماه در اواخر سال 93 پایان یافت.

لازم به ذکر است این درب بیستم فروردین ماه امسال مقارن با ایام ولادت حضرت زهرا(س) در مصلی امام علی(ع) شهرستان ساوه رونمایی شد.

۱۳۹۴/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...