نسخه چاپی

احمد توكلی فردا به دادگاه می‌رود

احمد توكلی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی فردا در دادگاهی علنی از خود در برابر شكایت دادستانی تهران و چند شاكی خصوصی دفاع می كند.

به گزارش نما به نقل از مهر، در پی شکایت چند شاکی خصوصی از جمله سعید مرتضوی، محمدرضا رحیمی، اسفندیار رحیم مشایی، حمید بقایی و علی اکبر جوانفکر از احمد توکلی، دادگاه این نماینده تهران، فردا یکشنبه ۲۷ اردیبهشت در شعبه ۷۸ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی جلالی به صورت علنی تشکیل می شود.

دادستان تهران نیز با استناد به مطالب منتشر شده در سایت الف شکایتی مطرح کرده‌است که قرار است در‌‌ این جلسه دادگاه به این موضوع نیز رسیدگی شود.

توکلی چند روز پیش درجلسه علنی مجلس درباره این شکایت ها گفته بود: بنده به دلیل انعکاس کامنت‌هایی که مردم در سایت «الف» در انتقاد از قوه قضاییه، رئیس‌جمهور، دولت وقت و نماینده مجلس شورای اسلامی قرار دادند از طرف دادستان تهران به فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی، نشر مطالب خلاف واقع و اهانت به مقامات متهم شده‌ام و این کار دادستان، طبق مقررات قانونی انجام شده و همچنین در کیفرخواست شکایت آقایان خرم‌آبادی، صالحی‌امیری، مشایی، بقایی، مرتضوی، رحیمی و جوانفکر پذیرفته شده است.

۱۳۹۴/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...