نسخه چاپی

سرپرست پرسپولیس در گفتگو با نما:

پرسپولیس یكی از بهترین تیم‌های چند سال اخیرش را در اختیار دارد /كریمی پیراهن 8 را بخشید!

عکس خبري -پرسپوليس يکي از بهترين تيم‌هاي چند سال اخيرش را در اختيار دارد /کريمي  پيراهن 8 را بخشيد!

محمود خوردبین گفت:پرسپولیس بزرگتر از آن است كه نیازی به دلال داشته باشد. برخی افراد سودجو به دنبال ایجاد حاشیه و گرفتن ماهی از آب گل‌آلود هستند اما مطمئن باشید موفق نخواهند شد.

علیرضا حاجی میرزابابا – به گزارش نما ،شاید یکی از صریح‌ترین و خوش‌فکرترین مدیران و سخنگوهای پرسپولیسی‌ها محمود خوردبین است، وی که مدتهاست در این کسوت در این باشگاه مشغول به کار است،‌سرد و گرم‌های زیادی را چشیده و به زعم خود او پرسپولیس این روزها تیم خوبی را با برانکو بسته و امید فراوانی به قهرمانی و کسب نتایج خو ب دارد. هر چند این نظر برخلاف نظر کارشناسان فوتبالی است اما به نظر محمود خوردبین تجربه های بیش از این دارد که بخواهد اشتباه کند!

یکی از انتقاداتی که به باشگاه پرسپولیس می‌شود عدم حضور ستاره‌های سرنوشت‌ساز در فهرست برانکو ایوانکوویچ است؟
 آنهایی که چنین انتقاداتی را از پرسپولیس می‌کنند، فرصت نکرده‌اند که تمرینات و بازی‌های دوستانه ما را ببینند وگرنه هر کسی که از نزدیک پرسپولیس امسال را دیده به این موضوع اذعان دارد که پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیرش را در اختیار دارد و بخت زیادی برای قهرمانی دارد.

یعنی شما این انتقاد را قبول ندارید و فکر می کنید که تیم خوب و پرمهره ای دارید؟
 مهدی طارمی امسال در مراسم بهترین‌های لیگ چهاردهم به عنوان بهترین مهاجم لیگ انتخاب شد و در میان کاندیداهای پدیده لیگ برتر نیز بود. آیا چنین بازیکنی را نباید ستاره دانست. امید عالیشاه، رامین رضاییان، کمال الدین کامیابی نیا، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده اگر ستاره نیستند پس چرا تیم‌های دیگر برای داشتن چنین مهره‌هایی این قدر تلاش کردند و موفق نبودند. ما بازیکنان بزرگ و با تجربه ای داریم که می توانند موفقیت پرسپولیس را تضمین کنند. دوستان به جای قضاوت عجولانه اجازه دهند چند هفته از لیگ بگذرد، اگر در میان تیم‌های صدرنشین و مدعی قهرمانی نبودیم بعد از تیم انتقاد کنند.

تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس نیز از شما انتقاد داشتند که به آنها بها نمی دهید و به تمرین دعوتشان نمی کنید؟
درب ورزشگاه درفشی‌فر به روی تمامی بازیکنان قدیمی پرسپولیس باز است. حضور آنها می‌تواند باعث آشنایی نسل قدیم و جدید پرسپولیس با یکدیگر شود. قبول دارم که پرسپولیس ایراداتی دارد اما دلیل نمی‌شود که افرادی از خانواده پرسپولیس شانسی برای قهرمانی تیم محبوب‌شان قائل نشوند.

حرف از تمرین شد، تمرینات آماده سازی تیم تا به اینجای کار چطور بوده است؟
تمرینات ما به موقع شروع شد و فقط 2،3 بازیکن به خاطر دیر اضافه شدن به تمرینات از بقیه عقب افتادند و در مجموع دوران آماده‌سازی خوب و کاملی را سپری کرد. ضمن اینکه از معدود دفعاتی بود که ما در اردوی خارجی خود با چند تیم خوب و قدر بازی کردیم که در بالا بردن آمادگی تیم نقش مهمی داشت.

در محافل خبری عنوان شده بود که پرسپولیس را یک دلال به تنهایی بسته است؟
 پرسپولیس بزرگتر از آن است که نیازی به دلال داشته باشد. برخی افراد سودجو به دنبال ایجاد حاشیه و گرفتن ماهی از آب گل‌آلود هستند اما مطمئن باشید موفق نخواهند شد. کلیه بازیکنانی که جذب پرسپولیس شدند پس از مذاکره با مسئول نقل و انتقال باشگاه و به صورت کاملا قانونی پیراهن پرسپولیس را پوشیدند.

چرا شماره هفت پرسپولیس به بازیکنی داده نشد؟
 این شماره متعلق به علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس است. شماره اسطوره‌ها در باشگاه‌های معتبر دنیا بایگانی می‌شود و در پرسپولیس هم این اتفاق افتاده است. این شماره به بازیکنی داده نمی‌شود. مطمئن باشید تا زمانی که من، جعفر کاشانی و علی‌اکبر طاهری در پرسپولیس باشیم هیچ بازیکنی شماره 7 را بر تن نخواهد کرد.

اما به نظر این طرز فکرها منسوخ شده و نباید زیاد به این دیدگاه‌ها دل بست؟
علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس بوده و بارها برای این تیم جام های قهرمانی آورده است. شاید دیگر مثل پروین به دنیا نیاید. من به طاهری پیشنهاد کردم شماره 7 او را بایگانی کند تا در موزه افتخارات پرسپولیس قرار گیرد و طاهری هم از این موضوع استقبال کرد. به همین دلیل شماره 7 پرسپولیس بایگانی شد.

چرا پیراهن شماره 8 که متعلق به علی کریمی بود در باشگاه پرسپولیس بایگانی نشد؟
 قصد داشتیم پیراهن شماره 8 را هم بایگانی کنیم اما وقتی احمد نورالهی برای اجازه گرفتن به علی کریمی زنگ زده بود، او این پیراهن را به نورالهی بخشید.

درباره شکایت همامی و عباس زاده از سرخپوشان به سازمان لیگ  مشکلی ندارید؟
من از روز اول به این دو نفر اعلام کردم که برای تسویه حساب به باشگاه پرسپولیس بروند تا امسال بدون تیم نمانند و دیگر این را باید از خودشان بپرسید که چرا نتوانستند با باشگاه کنار بیایند. قانون فوتبال می گوید وقتی بازیکنی با باشگاهش قرارداد دارد و می خواهد به تیم دیگری برود، باید پول رضایتنامه اش را پرداخت کند.

حسن زاده رییس کمیته انضباطی گفته بود تیم‌های بدهکار در هفته اول لیگ بازی نخواهند کرد، این مشکل حل شد؟
حیف است 40 میلیون هوادار پرسپولیس را از تماشای بازی این تیم محروم کرد. انشاءالله مدیران باشگاه بتوانند به موقع با طلب‌کاران پرسپولیس تسویه حساب کنند تا مشکلی برای بازی با پدیده خراسان وجود نداشته باشد.

۱۳۹۴/۵/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...