نسخه چاپی

مرگ نوعروس و مادرش در تصادف خودرو

نوعروس و مادرش در تصادف آتشین به محاصره شعله‌های آتش درآمدند و به طرز وحشتناكی به كام مرگ فرو رفتند.

به گزارش نما به نقل از ایران: نوعروس و مادرش در تصادف آتشین به محاصره شعله‌های آتش درآمدند و به طرز وحشتناکی به کام مرگ فرو رفتند.

در این تصادف داماد خانواده جان سالم به در برد و راننده خودروی دیگر نیز از پای درآمد.

داماد جوان که مجتبی نام دارد با همسرش به نام فاطمه و مادرزنش معصومه سوار بر پیکان به سمت شهر فیروزه در استان خراسان رضوی حرکت می کردند. عقربه‌های ساعت، دقایقی از 9 شب یکشنبه هشتم شهریورماه نگذشته بود که خودروی تازه عروس و داماد در هفت کیلومتری شهر فیروزه با یک وانت پیکان تصادف کرد و بر اثر آن هر دو خودرو آتش گرفتند و سرنشینان آن به محاصره شعله‌های بی‌رحم درآمدند.

شاهدان عینی این صحنه بلافاصله با نیروهای امدادی تماس گرفتند. مأموران پلیس، تیم امداد و نجات آتش‌نشانی و دیگر نیروهای امدادی بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند. شعله‌های آتش با تلاش آتش‌نشانی مهار و با دستورات‌ دادستان فیروزه تحقیقات درباره این حادثه آغاز شد.

سرهنگ سیدکاظم حسینی، رئیس فیروزه به شوک گفت: متأسفانه در این حادثه دلخراش، نوعروس 21 ساله و مادر 41 ساله اش و همچنین راننده 44 ساله وانت پیکان در دم جان خود را از دست دادند و راننده پیکان نیز بشدت مصدوم شده است. وی اظهار داشت: برابر اظهار نظر اولیه کارشناسان تصادفات سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ سواری پیکان علت وقوع حادثه مرگبار اعلام شده است.

۱۳۹۴/۶/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...