احمد توكلی در دادگاه كیفری استان تهران حاضر شد

عکس خبري -احمد توکلي در دادگاه کيفري استان تهران حاضر شد

احمد توكلی نماینده مردم تهران در مجلس و مدیر سایت «الف» دقایقی قبل برای رسیدگی به اتهاماتش وارد دادگاه كیفری استان تهران شد.

به گزارش نما، صبح امروز (یکشنبه) - 3 خردادماه- احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به اتهامات خود در شعبه 78 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی جلالی حضور یافت.

بر اساس این گزارش، احمد توکلی 22 اردیبهشت ماه در نطق میان دستورش در جلسه علنی مجلس با بیان اینکه در طول سال‌های 89 تا 92 ، 54 شکایت علیه وی در دادسرای تهران مطرح شده، گفته بود: تعدادی از شکایت‌های مطرح شده در حال حاضر در دادگاه کیفری استان تهران در حال رسیدگی است و ان‌شاءالله در برابر کیفرخواست از خود دفاع خواهم کرد. همچنین از حدود 54 شکایت برای 37 مورد آن قرار منع تعقیب صادر شده و 9 پرونده برای نخستین جلسه دادگاه تعیین تکلیف شد و چندتایی هم در مرحله‌ بازپرسی مفتوح است.

نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه – 27 اردیبهشت ماه - در شعبه 78 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی جلالی برگزار شد که در آن جلسه سه شاکی اعلام رضایت کردند.

۱۳۹۴/۳/۳

اخبار مرتبط