پیش‌ بینی زلزله تهران از سوی یك روحانی

اكبر عبدی حاج یوسف روحانی فیلم«رسوایی2» به كارگردانی مسعود ده نمكی پیش بینی می كند قرار است در تهران زلزله بیاید. به همین دلیل برایش ماجراهایی پیش می آید كه تبعید به جزیره خارك یا قشم یكی از آن ها است.

به گزارش نما به نقل از خراسان: اکبر عبدي حاج يوسف روحاني فيلم«رسوايي2» به کارگرداني مسعود ده نمکي پيش بيني مي کند قرار است در تهران زلزله بيايد. به همين دليل برايش ماجراهايي پيش مي آيد که تبعيد به جزيره خارک يا قشم يکي از آن ها است.

مسعود ده نمکي در تدارک است هر چه زودتر فيلم برداري اين فيلم را آغاز کند. طي اين مدت خبرهايي از اين پروژه به گوش رسيد مانند کناره گيري شيلا خداداد از حضور در اين پروژه سينمايي که سحر قريشي جايگزين وي شد.

همچنين درباره داستان فيلم به نکاتي اشاره شده مانند اين که قصه «رسوايي 2» قصه اي تخيلي است. طبق برنامه ريزي هاي انجام شده «رسوايي 2» 15 مرداد ماه کليد خواهد خورد.عبدي که در «رسوايي 1» نيز در نقش «حاج يوسف» بازي کرد در «رسوايي 2» همين نقش را ايفا مي کند با اين تفاوت که 10 سال از آن زمان گذشته و پيرتر شده است.

حاج يوسف در «رسوايي 2» پيش بيني يک زلزله را در پايتخت مي کند و هشدار مي دهد که قرار است در تهران زلزله اي عظيم بيايد. اين پيش بيني و برخي ماجراها باعث مي شود از جانب اطرافيان طرد شود تا جايي که به ناچار به يکي از جزيره هاي خارک و قشم تبعيد مي شود.

چندي پيش مسعود ده نمکي از ستاد فرماندهي مديريت بحران تهران بازديد کرد که براي همکاري دو جانبه بوده است و زلزله نقطه مشترک فيلم «رسوايي 2» با ستاد فرماندهي مديريت بحران تهران بوده است.

۱۳۹۴/۵/۴

اخبار مرتبط