واكنش مدیرعامل پیكان به تعویق بازی مقابل گسترش فولاد

مدیرعامل باشگاه پیكان به تعویق بازی تیمش در هفته اول لیگ برتر شانزدهم واكنش نشان داد.

به گزارش نما به نقل از میزان، دیدار تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز مقابل پیکان طبق برنامه هفته اول لیگ شانزدهم، قرار بود پنجم مرداد در تبریز برگزار شود اما با یک روز وقفه روبه‌رو و به روز ششم مرداد منتقل شد.

شنیده می‌شود کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به آماده نبودن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای برگزاری دیدار تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان، این بازی را به ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد منتقل کرده و این ورزشگاه بعد از بازی باید 24 ساعت استراحت کند.

به همین خاطر دیدار خانگی گسترش فولاد مقابل پیکان از تاریخ پنجم به ششم مرداد منقل شده که البته اعتراض شدید مسئولان باشگاه پیکان را به دنبال داشته است.

محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان در این باره به میزان گفت: با تغییر تاریخ بازی، رزرو هتل و پرواز چارتر تیم ما از تهران به تبریز و بالعکس، با هزینه‌های اضافی میلیونی همراه می‌شود و هزینه‌هایی که برای تاریخ قبلی صرف کرده‌ایم، از بین می‌رود.

وی ادامه داد: معلوم نیست چه کسی در سازمان لیگ این هزینه‌ها را جبران می‌کند. آقایان بدون توجه به این مسائل به راحتی از تغییر تاریخ صحبت می‌کنند. مشکل ورزشگاه، مشکل میزبان تبریزی است اما ظاهراً غرامتش را ما باید بدهیم.

۱۳۹۵/۴/۲۸

اخبار مرتبط