مریم امیرجلالی خواننده شد+تصاویر

مریم امیرجلالی بازیگر مشهور تلوزیون و سینما كه گفته می شود بازیگری را كنار گذاشته و به كار موسیقی و خوانندگی مشغول است اولین كنسرت خود پس از كنار گذاشتن بازیگری را در تالار وحدت برگزار كرد.

مریم امیرجلالی بازیگر مشهور تلوزیون و سینما که گفته می شود بازیگری را کنار گذاشته و به کار موسیقی و خوانندگی مشغول است اولین کنسرت خود پس از کنار گذاشتن بازیگری را در تالار وحدت برگزار کرد.

مریم امیرجلالی بازیگر سریال های تلوزیونی چون ترش و شیرین دیروز در قالب گروه موسیقی سنتی بیان در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

این بازیگر تلوزیونی چندی پیش با اعلام خبر کناره گیری از کار بازیگری در گفتگو با یک خبرگزاری گفت: «حرفه اصلی من موسیقی است و خوشحالم که شرایط مهیا شد تا دوباره در این حرفه ادامه فعالیت داده و علاقه اصلی‌ام را دنبال کنم.».

وی به این خبرگزاری گفت: «من موسیقی و فراگرفتن آن را از سالیان قبل آغاز کرده و در سال 84، چهار یا پنج کنسرت در سالن‌های مختلف ازجمله بهمن، فرهنگ، ارسباران و… برگزار کردم که یک کنسرت ویژه بانوان بود و باقی به صورت عمومی برگزار شد و استقبال خیلی خوبی از این کنسرت‌ها صورت گرفت.»

کنسرت گروه بیان 24 و 23شهریور ماه در تالار وحدت به سرپرستی عرفان گنجه‌ای برگزار می‌شود و در این اجرا سپهر رفیعیان نوازنده سنتور، پیمان قدیری نوازنده کمانچه، مرتضی فتحی نوازنده کمانچه، عبدالرضا جلالی نوازنده تار، علیرضا مالکی نوازنده تار، شایان یزدی‌زاده نوازنده تمبک و محمد ابراهیم پوستین چی نوازنده رباب هنرنمایی می‌کنند و همخوانان صالح صفدری، فیروزه فزونی و‌‌ رها یوسفی ، غفور شیخ مریم امیرجلالی را همراهی می کنند. عکس های مهر از این کنسرت موسیقی را در زیر می بینید.

0.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

۱۳۹۱/۶/۲۵

اخبار مرتبط