شورای نگهبان سنگر بصیرت است

عکس خبري -شوراي نگهبان سنگر بصيرت است

ضد انقلاب‌ها و سازمان‌های رسانه‌ای غربی كه ادعای برنده شدن در مرحله سونامی نام‌نویسی‌ها را دارند خود را در هر دو صورت زیر برنده می‌دانند؛ اگر شورای نگهبان اكثریت كسانی را كه نام‌نویسی‌ كرده‌اند تأیید كند و یك نامزد ضعیف رأی بیاورد به پیكره انقلاب ضربه خواهد خورد، از سوی دیگر رد صلاحیت بیشتر شركت‌كنندگان جنگ روانی در مورد عدم رعایت و دموكراسی به راه می‌اندازند.

درویشی به دهی رسید. عدّه‌ای را دید که نشسته‌اند. پیش رفت و گفت: چیزی به من بدهید، وگرنه به خدا قسم با این ده همان کاری را می‌کنم که با ده قبلی کردم. آنها ترسیدند و هر چه خواسته بود به او دادند. بعد از او پرسیدند: با ده قبلی چه کردی؟ گفت: از آنها چیزی خواستم، ندادند، آمدم اینجا، شما هم اگر چیزی نمی‌دادید، به ده دیگری می‌رفتم. در روزهای اخیر که ستاد انتخابات ریاست‌جمهوری در وزارت کشور برای نام‌نویسی دایر بود، ۱۶۳۶ از داوطلبان نفر ثبت‌نام کردند. پس از پایان این نام‌نویسی‌ها کار شورای نگهبان شروع شده است و کسانی که تا دیروز شورای نگهبان را زیر سؤال می‌بردند حالا این نهاد را تنها نهادی می‌دانند که می‌تواند سره را از ناسره تشخیص بدهد و واجدان شرایط را وارد یک فضای انتخاباتی کند. امروز مردم هم منتظر هستند که شورای نگهبان به نمایش خنده‌دار نام‌نویسی نامزدها در انتخابات پایان دهد.
در عین حال ضد انقلاب‌ها و سازمان‌های رسانه‌ای غربی که ادعای برنده شدن در مرحله سونامی نام‌نویسی‌ها را دارند خود را در هر دو صورت زیر برنده می‌دانند؛ اگر شورای نگهبان اکثریت کسانی را که نام‌نویسی‌ کرده‌اند تأیید کند و یک نامزد ضعیف رأی بیاورد به پیکره انقلاب ضربه خواهد خورد، از سوی دیگر رد صلاحیت بیشتر شرکت‌کنندگان جنگ روانی در مورد عدم رعایت و دموکراسی به راه می‌اندازند.
در همین حال برخی از جریان‌های داخلی از هم اکنون در حال خط و نشان کشیدن برای شورای نگهبان در مورد عدم تأیید صلاحیت نامزد مورد نظرشان هستند البته شورای نگهبان تا کنون نشان داده است که به هیچ یک از این درویشان مسکین که در خارج و داخل به نظام فشار می‌آورند، باج نداده است و با عنایات الهی سنگر شورای نگهبان یکی از محکم‌ترین سنگرهای مدافع نظام است که با تهدید، تطمیع و حتی عملیات روانی طنز و سخن‌پراکنی منفعل نمی‌شود. شورای نگهبان اهل عقب‌نشینی و باج دادن نیست و مردم مطمئن باشند از استحکام این سنگر انقلابی که امام(ره) آن را بنیان گذاشتند، نه تنها کم نخواهد شد. بلکه هر روز با حضور نیروهای انقلابی در این نهاد ولایت مردم بر آن افزوده خواهد شد.
منبع:بصیرت

۱۳۹۶/۱/۲۷

اخبار مرتبط