كمبود صندوق اخذ رأی و تعرفه در لرستان

كمبود صندوق اخذ رأی، تعرفه و الكترونیكی بودن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان سبب معطلی مردم در صف‌های طولانی شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم؛ جای‌جای استان لرستان از صبح امروز مملو از مردمی بود که با اشتیاق فراوان برای اخذ رأی ساعت‌ها قبل از آغاز رأی‌گیری پشت درب محل‌های اخذ رأی صف‌کشیده تا بتوانند بار دیگر در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

امروز ساعت هشت صبح همزمان با سراسر کشور کار اخذ رأی در استان لرستان نیز شروع شد اما با توجه به الکترونیکی بودن انتخابات شوراهای شهر و روستا در شش شهر لرستان، از همان ساعات آغازین روند انتخابات به‌کندی پیش رفت تا آنجایی که در شهرستانی مانند بروجرد انتخابات درنهایت با دو ساعت و نیم تأخیر آغاز شد و مردم مجبور شدن پشت درب‌های بسته همچنان منتظر رفع مشکل بایستند.

اکنون ساعات پایانی انتخابات است و همچنان در بسیاری از محلات شهر خرم‌آباد و شهرهای استان لرستان کار رأی‌گیری با کندی انجام می‌شود و وصف‌های طولانی سبب شده تا مردم در پشت درب‌های شعب اخذ رأی معطل بمانند.

الکترونیکی بودن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از یک‌سو و کمبود صندوق‌های اخذ رأی و تعرفه از سوی دیگر سبب شده بااینکه دو ساعت بیشتر به پایان انتخابات نمانده جمع کثیری از مردم این استان همچنان در صف‌های طولانی بمانند و این در حالی است که شاید نیمی از مردم استان همچنان در صف‌ها منتظراند و هنوز موفق به اخذ رأی نشده‌اند.

۱۳۹۶/۲/۲۹

اخبار مرتبط