اختصاصی نما/ شهاب با اشاره به جوانانی همچون شهید حججی:

دولت از جوانان كارآمد و جهادی یاری بگیرد

عکس خبري -دولت از جوانان کارآمد و جهادي ياري بگيرد

انتظار ما از رئیس جمهور محترم، معرفی افرادی كارآمد و توانمند جهت تصدی وزارتخانه‌های كشور به ویژه در مسئله امور جوانان است.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به معرفی وزرای دولت جدید به مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: انتظار ما از رئیس جمهور محترم، معرفی افرادی کارآمد و توانمند جهت تصدی وزارتخانه‌های کشور به ویژه در مسئله امور جوانان است.
فرید شهاب در گفتگو با نما گفت: با توجه به اینکه اکثریت سنی جامعه ایران را جوانان تشکیل می‌دهند لذا اهمیت به مشکلات مسایل جوانان دارای اولویت است.
نایب رئیس شورای همگرایی جوانان انقلاب اسلامی ضمن تأکید بر ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت تصریح کرد: یکی از معضلات تولید در کشور ما، عدم ارتباط تنگاتنگ و حساب شده دانشگاه با صنعت است. امروزه با وجود افراد مبتکر و مخترع در قالب شرکتهای دانش بنیان، ارتباط ضعیفی بین این بخش فرهیخته با تولید محصولات بومی وجود دارد که لازم است حلقه اتصال این دو قشر با اتخاذ تدابیر لازم به یکدیگر پیوند خورده تا شاهد حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی باشیم.
مهندس شهاب در پایان با برشمردن فداکاریها و ایثارگری‌های جوانان مؤمن و انقلابی در دفاع از حریم آل بیت(ع) عصمت و طهارت ابراز داشت: شهادت افرادی چون محسن حججی نمونه بارزی از وجود فرهنگ عاشورایی در بین جوانان این کشور است و نشان دهنده این امر است که راه امام و شهدا همواره زنده است و در قلوب شیعیان آن حضرت هر روز پررنگ‌تر و پورشورتر می‌گردد و در شرایط کنونی وظیفه‌ای سنگین و دشوار بر عهده مسئولین در قبال جوانان وجود دارد.

۱۳۹۶/۵/۲۱

اخبار مرتبط