ورود سپاه و ارتش به مناطق سیل زده گلستان

مدیركل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به افزایش نیروها در عملیات یافتن مفقودان سیل گفت: نیروهای سپاه و ارتش از صبح امروز برای كمك به نیروهای امدادی وارد منطقه سیل‌زده شدند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به افزایش نیروها در عملیات یافتن مفقودان سیل گفت: نیروهای سپاه و ارتش از صبح امروز برای کمک به نیروهای امدادی وارد منطقه سیل‌زده شدند.

صادق‌علی مقدم با اشاره به ادامه روند امدادرسانی در مناطق سیل‌زده استان اظهار داشت: برای یافتن 2 مفقود سیل دیروز در دهنه زرین گل شهرستان علی‌آبادکتول، نیروهای مردمی، سپاه و ارتش از صبح امروز به کمک آمده‌اند.

وی با اشاره به افزایش نیروها برای یافتن مفقودان سیل افزود: نیروهای سپاه و ارتش نیز از صبح امروز برای کمک به نیروهای امدادی وارد منطقه سیل زده دهنه زرین گل شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان تصریح کرد: سیل روز گذشته در دهنه زرین‌گل علی‌آبادکتول سبب شده بود 3 سرنشین یک خودرو در سیل گرفتار شوند و روز گذشته پیکر یکی از این مفقودان پیدا شد اما تاکنون خبری از پدر و پسر مفقود شده نیست.

مقدم با اشاره به اینکه همه راه‌های اصلی استان گلستان باز است، افزود: همچنین ماموران راهداری نیز در تلاش برای بازگشایی برخی راه‌های روستای کوهستانی شهرستان‌های علی آبادکتول، رامیان، مینودشت و آزادشهر هستند.

وی اظهار کرد: خسارات زیادی در حوزه راه و مناطق مسکونی در شهری و روستایی داشتیم و امروز امید داریم برآورد اولیه خسارات را بتوانیم اعلام کنیم.

۱۳۹۶/۵/۲۱

اخبار مرتبط