گزارش خبرنگار نما از انزجار مردم ایران نسبت به كشتار مسلمان درمیانمار؛

كشتار مسلمانان در میانمار آزمونی برای مدعیان دروغین حقوق بشر بود/ در حقوق بشر غربی ارزش حقوق انسانها كمتر از حیوانات است

عکس خبري -کشتار مسلمانان در ميانمار آزموني براي مدعيان دروغين حقوق بشر بود/ در حقوق بشر غربي ارزش حقوق انسانها کمتر از حيوانات است

چگونه می شود حقوق بشری كه به حیوانات اهمیت می دهد در مقابل به آتش كشیدن انسانها سكوت اختیار كند ،البته كه این سكوت سردمداران غربی در مقابل این جنایات طبیعی است و این موضوع بارها از سوی آنها تكرار شده و چیزی جدیدی نیست

به گزراش خبرنگار نما؛ مردم سراسر کشور ضمن محکومیت کشتار مسلمانان در میانمار، انزجار خود را ازمدعیان حقوق بشر که مغرضانه چشم خود را بر روی کشتار مسلمانان بی گناه بسته اند، نشان دادند.خبرنگار نما نظرات مردم را در خصوص این جنایات وحشتناک جویا شده است که در ادامه می آید:
یک خانم جوان در این خصوص به خبرنگار نما گفت: به نظر من موضوع میانمار یک نمونه ای است برای امتحان دولت ها و کشورهایی که دم از حقوق بشر می زنند و در مقابل این نسل کشی به سکوت بسنده کرده اند . من از مسولین کشورمان درخواست دارم که چه از بعد سیاسی و چه بعد مالی به مسلمانان میانمار کمک کنند.امیدورام که مسمانان سراسر دنیا هم به پا خیزند و با محکومیت کشتار مسلمانان در میانمار صدای اعتراض خود را به نهاد‌های بین المللی و سازمان ملل برساند.
وی در ادامه افزود: سکوت سازمان ملل، جامعه جهانی، نهادهای حامی حقوق بشر و سازمان کنفرانس اسلامی در این برهه حساس از نسل کشی انسان های بی گناه بسیار جای تاسف دارد. فقط امیدوارم که نهادهای بین‌المللی برای جلوگیری از کشتار مسلمانان میانمار به‌طور جدی اقدام کنند.
فرد جوانی دیگری که در محکومیت کشتار مسلمانان در میانمار شرکت کرده است به خبرنگار نما می گوید:سازمان های بین المللی با سکوت معنا دار خود نیز نشان می دهند که حامی واقعی کشتار مسلمانان در میانمار می باشند،اینجا واقعا این سوال ایجاد می شود که چگونه است کسانی که در محافل مختلف به دریافت جایزه صلح نوبل افتخار می کنند در چنین مواقعی سکوت کرده اند و شهامت محکوم کردن نسل کشی در میانمار را ندارند.
این شهروند در ادامه تصریح کرد: بی شک در چنین شرایط دشواری،از کشورهای اسلامی به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی انتظار می رود که عدالت خواهی کند .به هر حال امیدواریم که لااقل این بار به نتایج قابل توجهی در متوقف کردن کشتارمسلمانان در میانمار برسند.
او ادامه می دهد: واقعا چه پاسخی بر قضیه سکوت رسانه های جهانی و سازمان ملل و شورای امنیت و مجامع بین المللی وجود دارد،این وظیفه یکایک مسلمانان است که صدای خود را رساتر از همیشه به گوش مدعیان دروغین حقوق بشر برسانند.
یک خانم میانسال هم با انتقاد شدید از مدّعیان حقوق مساوی برای انسانها و داعیه داران تصویب اصول اخلاق جهانی اظهار داشت: چگونه می شود که حقوق بشری که به حیوانات اهمیت می دهد در مقابل به آتش کشیدن انسانها سکوت اختیار کند ،البته که این سکوت سردمداران غربی در مقابل این جنایات طبیعی است و این موضوع بارها از سوی آنها تکرار شده و چیزی جدیدی نیست،اما چیزی که غیر طبیعی است سکوت کشورهای اسلامی در مقابل این جنایات است .
فرد دیگری در این باره گفت: ما درخواستی از جامعه جهانی نداریم زیرا که آنها همیشه نسبت به این موضوعات بی تفاوت بوده اند،و این جوامع بین المللی هیچ گاه قادر به مهار این جنایات بسیار آشکار نخواهند بود و این مصلحت اندیشی از سوی استکبار جهانی و در راس آن امریکای جنایت کار چیز تازه ای نمی باشد، زیرا که در سایه حمایت های امریکا و اسراییل متاسفانه این جنایات هولناک در حال وقوع است.سازمان های بین المللی هم با سکوت معنا دار خود نشان می دهند که حامی دولت هایی هستند که مسلمانان میانمار را به خاک و خون می کشند.
این شهروند با گلایه از سکوت رسانه های بین المللی که دم از حقوق بشر می زنند گفت: حقوق بشر آنها حقوق بشر امریکایی است،زیرا که هر مدلی که خودشان نیز بخواهند به رسانه ها خوراک می دهند ،انشاء الله که مسلمانان نسبت به این کشتار بی تفاوت نباشند و سریعا انزجار خود را از دولت و ارتش میانمار نشان دهند . به عقیده من در این برهه از اوضاع حساس نیز باید کنفرانس کشورهای اسلامی سریعا تشکیل جلسه بدهد و واکنش جدی نسبت به مسلمان کشی در میانمار داشته باشد.کشتن زنان و در راس آن بچه های بی گناه بسیار دردناک است .

۱۳۹۶/۶/۱۹

اخبار مرتبط