«عمودی ها» اوایل آذر در شبكه 3

تصویربرداری سریال «عمودیها» به كارگردانی حجت ذیجودی همچنان در لوكیشن ثابتی در جنت آباد ادامه دارد و نیما عظیمی نژاد هم در حال ساخت موسیقی است.

به گزارش نما به نقل از بانی فیلم: تصویربرداری سریال «عمودیها» به کارگردانی حجت ذیجودی همچنان در لوکیشن ثابتی در جنت آباد ادامه دارد و نیما عظیمی نژاد هم در حال ساخت موسیقی است.


تصویربرداری سریال «عمودی ها» به کارگردانی حجت ذیجودی و تهیه کنندگی فرهاد فرج نظام که ۶ شهریور در لوکیشن یک ساختمان مسکونی در جنت آباد آغاز شده بود، همچنان در همین لوکیشن پیگیری می شود و مابین کار گروه در خیابان و پارک نیز مشغول به کار هستند.

فرج نظام با اعلام این خبر در گفت و گو با بانی فیلم افزود: تا به امروز ۶۰ درصد از تصویربرداری انجام شده است و احتمالاً اوایل آذر سریال روی آنتن شبکه ۳ می رود.

وی درباره یکی از ویژگی های این مجموعه عنوان کرد: این سریال یک لوکیشن ثابت دارد که یک مجتمع مسکونی در جنت آباد است و همه اتفاقات و داستان ها در طبقات مختلف این مجتمع روایت می شود. ضمن اینکه همه لوکیشن های این سریال در تهران است.

تهیه کننده این سریال همچنین بیان کرد: «عمودیها» یک مجموعه ۳۰ قسمتی برای شبکه سه است.

وی درباره داستان این مجموعه گفت: «عمودی ها» روایت قصه همان شهروندان گرفتار آمده در آپارتمان هایی است که هر روز مثل قارچ در کلانشهرهای ما سر بر می آورند. خانه های سنتی و باغچه های قدیمی خاطره انگیز تهران که همگی کارت هویت و شناسنامه «طهران قدیم » هستند، یک به یک تخریب می شوند و از دل آنان برج ها و مجتمع ها و بلوک ها بیرون می آیند.

شهروندانی که به خیال شروع یک زندگی تازه و مسالمت آمیز به این خانه های عمودی نقل مکان می کنند و چنان در محاصره انواع مشکلات و بداخلاقی ها گرفتار می آیند که حتی تصورش را هم نمی کردند.

«عمودی ها» قصه این بداخلاقی ها است در قالب یک مجموعه تلویزیونی که یک طنز موقعیت است.

تیمور شکاری به تازگی خانه پدری و قدیمی خود را در یکی از محلات سنتی تهران فروخته و به اصرار خانواده به یکی از مجتمع های نوساز تهران نقل مکان کرده است.

تیمور که با مناسبات و مقررات آپارتمان نشینی آشنایی ندارد باعث ایجاد مشکلاتی برای خودش و ساکنین مجتمع می شود. او قصد دارد مقررات را آنطور که دوست دارد تفسیر کند اما… .

عوامل اصلی سریال «عمودی ها» عبارتند از: تهیه کننده: فرهاد فرج نظام، کارگردان: حجت ذیجودی، نویسنده فیلمنامه: فرهاد نقدعلی، مشاور فیلمنامه: علی اکبر محلوجیان، دستیار اول کارگردان: سید احمد حسینی، منشی صحنه: لیلا مربی، تصویربردار: مهدی امیری، صدابردار: علیرضا افخمی، طراح گریم: شهرزاد عقیقی، طراح صحنه: موسی شیبک، مدیر تولید و برنامه ریز: محمد رسولی، جانشین تولید: مصطفی الماسی، مجری طرح: معصومه صباحی مقدم، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: گلناز منوچهری، بازیگران: محمد عمرانی، زهرا سعیدی، مهرداد ضیایی، شیوا خسرومهر، مسعود شریف، سعید کریمی، مهشید جوادی و سجاد دیرمینا و… .

ضمن اینکه لیلا ایرانی، اصغر حیدری، اسداله یکتا، کیانوش گرامی، مجید شهریاری، هادی افشار و کریس عاجمیان نیز به کار اضافه شده بودند که مقابل دوربین هم رفتند.

۱۳۹۶/۷/۲۷

اخبار مرتبط