پاسخ سرپرست واحد نجف‌آباد به ولایتی

سرپرست واحد نجف آباد در واكنش به نامه رئیس‌هیت امنا و هئیت موسس دانشگاه آزاد اسلامی نكاتی را درباره مراسم روز دانشجو این دانشگاه اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مهران مجلسی سرپرست واحد نجف آباد در واکنش به نامه علی‌اکبر ولایتی رئیس‌هیت امنا و هئیت موسس دانشگاه آزاد اسلامی نکاتی را درباره مراسم روز دانشجو این دانشگاه اعلام کرد.

مجلسی در این نامه با ابراز تأسف از بروز برخی حواشی در مراسم روز دانشجو در این واحد آورده است: به نظر می‌رسد تصاویر مربوط به حواشی مراسم با غرض‌ورزی و برنامه ریزی از پیش تعیین شده منتشر شده است.

در بخش دیگری از این نامه تاکید شده است: با پیگیری سریع و به موقع مسئولین دانشگاه، افراد خاطی شناسایی و اقدامات قانونی صورت پذیرفته است لذا ضمن تقدیر و تشکر از عنایت ویژه حضرتعالی اطمینان خاطر می‌دهیم ضمن جلوگیری از تکرار چنین اعمال ناشایستی نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست.

به گزارش تسنیم، طی روز‌های گذشته در پی انتشار تصاویری از مراسم ۱۶ آذر و روز دانشجو در فضای مجازی و تهیه و ارسال گزارش‌های موثق به دکتر ولایتی رئیس هیئت‌امنا و موسس دانشگاه آزاد اسلامی طی نامه‌ای به رئیس این دانشگاه بر ضرورت حفظ حرمت شهدا و خانواده‌های آنان تاکید کرد.

۱۳۹۶/۹/۱۸

اخبار مرتبط