تحقق وعده‌های انتخاباتی روحانی در بودجه97

حسینعلی امیری می‌گوید: لایحه بودجه‌ای كه تنظیم و تحویل مجلس شد برآیند نظرات دولت است و تحقق وعده‌های رئیس جمهور به مردم در انتخابات اردیبهشت ماه، با احكام قانونی مورد نیاز امكان‌پذیر است.

به گزارش نما، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، درباره لایحه تغییر ساختار دولت اظهار داشت: این لایحه را با دو فوریت تقدیم مجلس کردیم هرچند علاقه‌مند بودیم که دولت دوازدهم با ساختار جدید تشکیل شود اما این کار انجام نشد و با یک فوریت حال بررسی است و دولت هنوز هم از آن لایحه دفاع و پیگیری می‌کند.

وی درباره تغییر در ساختار لایحه بودجه دولت بر اثر اعتراضات اقتصادی اخیر، گفت: لایحه بودجه براساس یک کار کارشناسی چندین ماهه در سازمان برنامه بودجه و دولت انجام گرفته و دولت برای اجرای برنامه‌های رئیس‌جمهور که مردم به آن رای دادند، نیاز است که احکام قانونی داشته و دارد. لایحه بودجه‌ای که تنظیم و تحویل مجلس شد برآیند نظرات دولت است و تحقق وعده‌های رئیس جمهور به مردم در انتخابات اردیبهشت ماه، با احکام قانونی مورد نیاز امکان‌پذیر است.

امیری خاطرنشان کرد: ما بسیار امیدواریم که مجلس شورای اسلامی لایحه بدوجه را تصویب کند و 11 برنامه مهم از جمله رفع فقر مطلق و ایجاد اشتغال، محیط‌زیست و مسائلی از این دست در این برنامه دیده شده است. لایحه بودجه در همه جای دنیا مهم‌ترین برنامه یک‌ساله دولت است و ما امیدواریم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به این لایحه بودجه رای دهند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۶/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط