ابوترابی در گفتگو با نما:

وحدت فراجناحی كلید حل مشكلات اقتصادی كشور است

عکس خبري -کليد حل مشکلات کشور وحدت  است

عضو كمیسیون حقوقی وقضایی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در كشور با بحران های اساسی روبرو هستیم كه مقابله و رفع آن نیازمند وحدت و هماهنگی وتدبیر فراجناحی و میان گروهی است.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم اصفهان در خانه ملت با اشاره به تلاش آمریکا برای تقویت اعتراضات مردمی در کشور، گفت: آمریکایی ها به دنبال براندازی جمهوری اسلامی هستند ،گمانی واهی و دست نیافتنی که طی سالهای اخیر از طریق عوامل نفوذی شان با ایجاد رعب و ترس از جنگ ،فشار اقتصادی، تحریک و ترغیب در فضای مجازی برای برهم زدن نظم وامنیت در کشور پیگیری می شود.
وی با اذعان به برانگیختن احساسات مردم از طریق فضای مجازی در حوادث اخیر، عنوان نمود: برخی ازجوانان تحت تاثیر فضای مجازی به خیابان ها آمده و با تحریک دشمن از جمله حمایت آشکار آمریکا از اغتشاشگران باعث ایجاد خسارات مالی وجانی شدند.

وی با تاکید بر اینکه باید مراقب بود تا در پازل دشمن بازی نکرد، تصریح نمود: باید بپذیریم که متاسفانه دشمن در بین مسئولان ما نفوذ کرده و با بی تدبیری و غفلت برخی که دقت لازم در امور و تصمیم گیری ها را ندارند به کشور ضربه می زند.
ابوترابی با اشاره به نقش وحدت در مقابله با اهداف شوم دشمن، اظهار نمود: امروز در کشور با بحران های اساسی در زندگی مردم روبرو هستیم که مقابله و رفع آن نیازمند وحدت است.
وی خاطر نشان کرد: در زمان جنگ تحمیلی وقتی متحد شدیم به پیروزی رسیدیم در مقابله با خطر عظیم داعش زمانی که هم صدا پشت رهبری ایستادیم دشمن را شکست دادیم، اکنون نیز دست در دست هم با پذیرش ایرادات و ضعف کار می توانیم به پیروزی های بزرگی در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با تحقق اقتصاد مقاومتی برسیم.
وی افزود: باید به سمت تولید برویم چه در بحث مسکن و چه در باب ایجاد اشتغال به فوریت وارد میدان عمل شده و خطرات وسختی های پیش روی کشور چون بحران آب ، معضلات زیست محیطی و آلودگی هوا را با تعقل و هماهنگی بین متخصصان امر، نخبگان و دولتمردان حل وفصل نماییم.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تو دهنی محکمی که آمریکا در نشست شورای امنیت در جریان اغتشاشات اخیر خورد، گفت: ترامپ عجولانه در حمایت از اغتشاش گران چندین بار موضع گرفت و به مداخله در امور داخلی ایران پرداخت در حالی که آمریکا در کشور خود گرفتاریهای بسیاری از باب بی عدالتی میان مردمش دارد و اگر می تواند باید به حل مشکلات مردم خود و استیفای حقوق حقه ملتش بپردازد.
وی با اشاره به شیوه برخورد پلیس آمریکا با مردم در جریان اعتراضات مردمی وال استریت،عنوان نمود: ما شاهد برخورد وحشیانه پلیس آمریکا با مردم معترض در وال استریت بودیم در حالی که در کشور ما پلیس 4 برابر مردم در حوادث اخیر مجروح داشت و این خود نشان از سعه صدر نیروهای نظامی و امنیتی کشور دارد، باید پرسید آمریکایی که سابقه تاریکی در رفتار پلیس اش با مردم وجود دارد چگونه می تواند حامی حقوق بشر ومدافع مردم سایر ملل باشد.

۱۳۹۶/۱۰/۲۲

اخبار مرتبط