دایی: برابر استقلال دنبال تساوی نیستیم

علی دایی گفت: استقلال از زمانی كه شفر آمده خوب بازی می‌كند و گل نخورده اما برابر این تیم به دنبال یك امتیاز نیستیم.

به گزارش نما، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار فردای سایپا مقابل استقلال گفت: فردا بازی مهمی داریم. استقلال تیم بزرگی است و از زمانی که شفر آمده خوب بازی می‌کند و گل نخورده و گل‌های زده‌اش چند برابر شده است. استقلال هواداران بی‌شماری دارد و همیشه برای ما قابل احترام است.

وی ادامه داد: این تیم با سرمربی جدیدش متحول شده است. ما هم با همه مشکلاتی که داشتیم برای کسب 3 امتیاز آماده‌ایم و اصلا و ابدا به یک امتیاز دل نبسته‌ایم. بچه‌های من توانایی این را دارند که استقلال را ببرند. فردا به این امید به زمین می رویم که 3 امتیاز را بگیریم.

سرمربی سایپا در مورد درخواست محمد عباس‌زاده برای جدایی از این تیم گفت: نساجی قائمشهر نامه‌ای به باشگاه داده و عباس‌زاده نیز با من صحبت کرده است. اگر بتوانیم فوروارد بگیریم کسی را به زور نگه نمی‌داریم. عباس‌زاده به خاطر شرایط خانوادگی‌، حضور در تهران برایش سخت است. احدی را به زور نگه نمی‌داریم و اگر مهاجم بگیریم عباس‌زاده می‌تواند به تیم دیگری برود.

دایی در خصوص اینکه محمد دادکان مسئول تیم‌های صنعتی شده و این در حالی است که سایپا هنوز به عنوان تیم صنعتی مشکلات مالی دارد گفت: من نمی‌توانم با کسی صحبت کنم. کارم چیز دیگری است و مسئولیت فنی را برعهده دارم. دادکان را دوست دارم و بزرگ ماست. او جزو کسانی است که افتخار آن را داشتم مدتی تحت مدیریت او برای تیم ملی بازی کنم. از روال این مسئله خبر ندارم که نظر بدهم. متاسفانه مشکلات مالی عدیده‌ داریم و زمین تمرین ما هم مشکل دارد و نتوانسته‌ایم محل تمرین را عوض کنیم.

وی افزود: در تیمی که نه هوادار دارد، نه زمین تمرین مناسب و نه نظم مالی مناسب مطمئنا خیلی چیزها به هم می‌خورد. فردا نوزدهمین هفته لیگ برتر به پایان می‌رسد و تا الان 30 درصد پول گرفته‌ایم. هیچ کجای دنیا چنین چیزی را نمی‌بینیم. مدیریت باشگاه تلاش کرده تا این مسئله حل شود و مطمئنا این هفته یا هفته بعد تلاش می‌کنند تا همه به مطالباتشان برسند.

سرمربی سایپا در مورد اینکه علاوه بر مسائل فنی باید اوضاع تیمش را مدیریت کند، گفت: دوست داریم محیط آرامی داشته باشیم هر جا که آرام‌تر باشد کار راحت‌تر انجام می‌شود. همه مربیان دنبال آرامش هستند در 4، 5 سال اخیر یکسری مسئولیت‌های دیگر را بر گردن ما گذاشته‌اند. امیدوارم طوری شود که باشگاه‌های ما دیگر مشکل نداشته و ادامه حیات داشته باشند.

دایی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا درست است که بازیکنی پیش از جام جهانی از تیم خود به یک تیم دیگر ترانسفر شود، تصریح کرد: ما تصمیم‌گیرنده نیستیم که نظر بدهیم و نمی‌توانم خودم را جای بازیکن بگذارم. شاید مشکلات دیگری دارند. خودم وقتی به قطر رفتم مشکل مالی داشتم. شما باید دلایل بازیکن را ببینید و شاید او نتواند همه چیز را بگوید. اگر نظرتان مهدی طارمی است باید بگویم که بهترین تصمیم را خود او می‌گیرد و ما نمی‌توانیم تصمیم بگیریم.

وی خاطر نشان کرد: بازیکن خودش تصمیم بگیرد که چه کار کند اینکه در ترکیه چه اتفاقاتی افتاد چه شد و نشد ما نمی‌دانیم هنوز پرونده مبهم است و کسی نیامده که پاسخگو باشد. حتما طارمی یکسری شرایط را در نظر گرفته تا بتواند آنجا فوتبالش را با آرامش دنبال کند. اولین چیز برای یک بازیکن آرامش است، آرامش شغلی می‌تواند به بازیکن کمک کند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۶/۱۰/۲۱

اخبار مرتبط