بهترین آنتی‌ ویروس های اندرویدی سال 2018

در این گزارش لیستی از بهترین آنتی ویروس ­های اندرویدی سال 2018 را برای شما آماده كرده‌ایم كه بسته به نیاز یا انتخاب­تان می­توانید از هركدام از آنها استفاده كنید.

به گزارش نما، از آنجایی که اسمارت فون‌­ها به بخش جدایی­ ناپذیر زندگی ما تبدیل شده‌­اند، مردم دیگر از موبایل هایشان تنها برای برقرار­ی ارتباط با یکدیگر استفاده نمی­کنند و اکثر اطلاعات حساس­شان را هم بر روی موبایل­هایشان ذخیره می­کنند. اما در این عصر و دوره که گاه و بی­گاه اخبار درز اطلاعات و تهدید­های امنیتی به گوش می­رسد، آیا ذخیره کردن اطلاعات خصوصی روی موبایل­ها کار درستی است ؟ چرا که نه اگر محافظت مناسبی اعمال شده باشد!

در ادامه ما لیستی از بهترین آنتی ویروس ­های اندرویدی سال 2018 را برای شما آماده کرده ایم که بسته به نیاز یا انتخاب­تان می­توانید از هرکدام از آنها استفاده کنید.

۱ـ Kaspersky

Kaspersky یک برنامه­‌ی نامی در زمینه­‌ی امنیت بوده و یکی از بهترین­ آنتی ویروس­ها برای سیستم عامل اندروید است. طبق تست­های به عمل آمده با دقت ۹۹.۹ درصد بدافزار­ها را شناسایی می­کند. این برنامه یک ورژن رایگان به همراه پرداخت درون برنامه‌­ای و یک نسخه‌ی پولی دارد. ورژن رایگان به صورت دستی برنامه‌­ها را برای پیدا کردن بدافزار و ویروس شناسایی می­کند و ورژن پرمیوم آن ویژگی­‌هایی همچون محافظت در لحظه، ضد سرقت، قفل برنامه و غیره را در بر دارد. با این حال می­توانید به مدت ۳۰ روز به تمام ویژگی­‌های نسخه­‌ی پرمیوم به طور رایگان دسترسی داشته باشید.

۲ـ Avast

Avast کاربران زیادی را در سراسر دنیا بر روی پلتفرم­‌های مختلف محافظت می­کند. این برنامه ورژنی رایگان مخصوص اندروید دارد که در گوگل پلی تاکنون بیش از ۱۰۰ ­میلیون­ بار دانلود شده است. با یک ضربه، موتور آنتی ویروس دستگاه شما را به دنبال همه ­ی برنامه‌­های مشکل‌­دار و خطرناک یا تروجان‌ها اسکن می­کند و محافظت کامل در برابر نرم­ افزارهای جاسوسی و ویروس­ها به شما ارائه می­دهد. این برنامه یک سری پرداخت درون برنامه‌­ای دارد که با پرداخت می­توانید تبلیغاتش را بردارید، به امکانات قفل برنامه‌ها دسترسی پیدا کنید و به یک سری ویژگی­ دیگری مانند امنیت سیم کارت و غیره هم دسترسی پیداکنید. با این حال نسخه رایگان یک سری ویژگی ­های اضافی همچون مسدودکننده­‌ی تماس، ضد سرقت،‌ ذخیره کننده­‌ی انرژی، تقویت کننده­‌ی رم، پاک کننده‌­ی فایل­­های اضافی، فایروال برای دستگاه­های روت شده، اسکنر وایفا و ویژگی‌­ای که به شما اجازه می­دهد عکس­های خصوصی­­تان را با پین کد امن کنید، به شما ارائه می­دهد. تمام این ویژگی­های فوق­‌العاده باعث می­شوند که این آنتی ویروس ارزش امتحان کردن را داشته باشد.

۳ـ Bit ­defender

آنتی ویروس Bit­ defender ابزاری است که در برابر تهدیدات عمده­‌ی یک دستگاه اندرویدی شما را محافظت می­کند. این یکی از سبک ترین برنامه‌­های آنتی ویروس است که از تکنولوژی اسکن ابری استفاده می­کند و همین هم باعث توانایی فوق سریع آن در اسکن کردن می­شود. این برنامه گوشی شما را کند نکرده یا خیلی باتری­‌تان را مصرف نمی­کند. این برنامه در حین نصب برنامه ‌های دیگر هم امکان محافظت و اسکن در لحظه را به شما ارائه می­کند. بیت دفندر یک ورژن پولی هم دارد که ۱۴ روز می­توانید به رایگان از آن استفاده کنید. در نسخه‌­ی پولی آن ویژگی­های پیشرفته­‌تری همچون اسکن بدافزار، امنیت اکانت، امنیت وب، ضدسرقت، قفل برنامه و غیره را پیدا خواهید کرد.

۴ـ Norton

آخرین ورژن نرم افزار آنتی ویروس Norton، ویژگی­های چشمگیری حتی در ورژن رایگانش ارائه داده است. این برنامه تقریبا شناسایی ۱۰۰درصدی داشته و بدافزار­ها، نرم افزار­های جاسوسی یا ویروس­هایی که می­توانند دستگاه­تان را کند کنند پاک می‌کند. این برنامه امکان آلارم زدن در هنگام گم شدن دیوایس، قفل کردن دیوایس برای جلوگیری از سرقت اطلاعات خصوصی یا مسدود کردن تماس­ها یا پیام­های ناخواسته را هم به کاربرانش ارائه می­کند. از ویژگی­های نسخه­‌ی پرمیوم آن می­توانید به مدت ۳۰ روز به طور رایگان استفاده کنید و با تمام این‌ها برنامه‌­ی Norton بی­‌شک یکی از بهترین و قابل اعتمادترین آنتی ویروس­های اندرویدی است.

۵ـ Sophos

Sophos یک برنامه­‌ی رایگان بوده که هیچ تبلیغی ندارد و پر از امکانات است. علاوه بر محافظت مناسب در مقابل بدافزارها شما می­توانید به امنیت در هنگام سرقت، فیلترینگ وب که سایت­های غیرقانونی را بلاک می­کند، قفل برنامه، مسدودکننده‌­ی تماس، تایید کننده­‌ی هویت و غیره هم دسترسی داشته باشید. این برنامه همچنین می­تواند URLهای مخرب را شناسایی کرده و اتصال وای‌فای امن تنظیم کند تا شما را در زمینه­‌ی رمزگذاری­های نا­امن آگاه کند.

۶ـ Security Master

Security Master ورژن آپگرید شده­ی نرم افزار CM Security است. این یک آنتی ویروس همه کاره است که هم دانلود و هم امتیازات قابل توجهی را دارد. این برنامه گوشی شما را در مقابل همه نوع بدافزاری حافظت می­کند و تضمین می­کند که هیچ ویروسی وارد گوشی شما نشود. ورژن رایگان کلی ویژگی امنیتی عالی مانند قفل برنامه، اسکنر، امنیت پیام، امنیت وای فای، پاک کننده­‌ی فایل­های اضافی، پاک کننده‌­ی نوتیفیکیشن، تقویت کنند­ه­‌ی گوشی، خنک کننده­‌ی CPU، ذخیره کننده­‌ی باتری، مسدودکننده­‌ی تماس و غیره را برایتان به ارمغان می­‌آورد. علاوه­ بر این­ها به شما امکان می­دهد که سایت­های مورد علاقه­‌تان مانند فیسبوک، توییتر، یوتیوب و غیره را به طور امن از داخل خود همین برنامه جست و جو و بروز کنید. بی­‌شک این برنامه یکی از بهترین­ آنتی ویروس­های اندرویدی است.

۷ـ MC Afee

MC Afee از زمان انتشارش جوایز زیادی را برنده شده. اکثر ویژگی­های پیشرفته همچون ضدسرقت، قفل امنیتی، امنیت وای فای، بهینه­ ساز باتری، پاک کننده‌­ی مموری و غیره در ورژن رایگان آن در دسترس هستند. این برنامه رابط بصری داشته و بهترین نکته‌­اش این است که برای هر ویژگی­‌ای آمورش ارائه می­کند. نسخه­‌ی حرفه­‌ای و پولی آن فقط چند ویژگی اضافی داشته و در مقایسه با اکثر آنتی ویروس­های دیگر گران تلقی می­شود. میزان تشخیص و شناسایی این برنامه ۹۹.۵٪ است و همچنین می­توانید به اسکنر، برنامه­‌ی زمانی بدهید که در زمان مشخص دستگاه شما را اسکن کند. یکی از نقص­های برنامه این است که به هنگام نصب نسخه­‌ی حرفه­‌ای، با پیچیدگی مواجه می­شوید؛ اما با این حال این آنتی ویروس یکی از آنتی ویروس­های قابل اعتماد­ اندرویدی به حساب می­آید.

۸ـ DFNDR

DFNDR یکی دیگر از آنتی ویروس­های رایگان اندرویدی است که عملکرد گوشی هوشمند شما را بهینه نگه می­دارد. این برنامه کلی ویژگی امنیتی به همراه ویژگی­های ضدهک و ضدجاسوسی دارد. این انتی ویروس با بستن برنامه‌­های پس زمینه که پهنا­ی باند اشغال می­کنند سرعت اینترنت­تان را هم بالا می­برد. از نقص­های آن می­توان به نمایش تبلیغات آزاردهنده اشاره کرد که البته با کمی پرداخت اشتراک سالیانه قابل حذف­‌اند.

۹ـ Avira

آنتی ویروس Avira یکی از موارد کمتر شناخته شده است اما از لحاظ قابل اطمینان بودن با دیگر رقیب­هایش در این لیست رقابت می­کند. اویرا یک برنامه پر ویژگی بوده و اکثر عملکردهایش قابل دسترسی از طریق نسخه­‌ی رایگان می­باشند. در زمینه­‌ی آنتی ویروس بودن و حفاظت از حریم خصوصی، می­تواند حافظه‌­ی خارجی را هم اسکن کرده و نشان دهد که هر برنامه از لحاظ حریم خصوصی چه رتبه­‌ای دارد. با آپشن Cell phone tracker می­تواند لوکیشن گوشی­تان را در صورت لزوم پیدا کند. با استفاده از ورژن پرمیوم می­توانید از محافظت بیشتری همچون محافظت دوربین، امنیت مرورگر اضافی و غیره بهره ببرید. این ویژگی‌­ها به راحتی با پرداخت درون برنامه‌­ای هم در دسترس قرار می­گیرند.

۱۰ـ AVG

AVG یک آنتی ویروس قوی است که توسط AVG Technologies که زیرمجموعه‌­ای از Avast می­باشد توسعه یافته است. این برنامه اکثر ویژگی­های مورد انتظار از هر برنامه­‌ی آنتی ویروس مدرنی را در خود داشته و ویژگی­هایی همچون اسکن دوره­ای، امنیت وای فای، پاک کردن فایل­های اضافی، تقویت کننده­ی رم، مسدودکننده­‌ی تماس، ذخیره­‌ی انرژی و غیره را با خود دارد. برخی از ویژگی­های کارآمد هم به مدت دوره‌­ی آزمایشی ۱۴ روزه در دسترس خواهند بود.

منبع: دیجی رو

۱۳۹۶/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط