كیایی نژاد در گفتگو با نما:

خطر شیوع بدحجابی جدی است؛ مسئولان و رسانه ها خلأها را جبران كنند

عکس خبري -خطر شيوع بدحجابي جدي است؛ مسئولان و رسانه ها خلأها را جبران کنند

عضو سابق كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت : رسانه ها باید روشنگری حجاب را مورد بحث قرار دهند كه افراد بی توجه متوجه اهداف و تاثیرات رعایت این فریضه شوند .

مفید کیایی نژاد نماینده ادوار استان البرز در خانه ملت در گفتگو با نما با اشاره به تشکیل کمپین های کشف حجاب، گفت: بخشی از بی حجابی جامعه به سبب ناآگاهی وعدم توجه به مسئله حجاب در کشور است آشنایی با معارف دینی،تحقیق و پژوهش در زندگی بزرگان دینی ،سبک زندگی آنان و بررسی پیرامون چرایی حجاب برای افرادی که به این نوعی ناآگاهی دچارند مفید است و نظر آنها را از تعبیر آزادی به بی حجابی تغییر خواهد داد.
وی با تاکید بر تاثیر امر به معروف ونهی از منکر برای کسب آگاهی از احکام دین، گفت: بخشی از افراد در ترویج بی حجابی از ناآگاهی مردم استفاده کرده و عمدا" با ترویج فساد به دنبال دهن کجی کردن به نظام و انقلاب و اسلام وقرآن و احکام دین هستند اینها عناصری هستند که اگر در قبال رفتار آنها بی تفاوت باشیم وبرخورد نکنیم به ایجاد صدمات وضربات بیشتر به جامعه ومردم خواهند پرداخت و هویت انسانی را زیر سوال برده وبه فسادهای بی شمار دامن خواهند زد.
وی با تاکید بر اینکه تامین سلامت فرهنگی جامعه نیازمند جدیت بیشتری از سوی مسئولان در مواجهه معقول با این رفتارها و بی حجابی ها در جامعه است، اذعان نمود: دولتمردان باید شرایطی را مهیا کنند که مردم با آگاهی رفتارکنند نه به تقلید از بیگانگان و در راستای اهداف پوچ به منظور برخورداری از آزادی های پوچ قدم بردارند.
وی گفت: ترویج بی حجابی وایجاد کمپین های بی حجابی هدایت شده از خارج وداخل کشور از سوی افرادی است که آرمان ها وباورهای دین و نظام وانقلاب را قبول ندارند و با بازی با حجاب به دنبال دهن کجی به اعتقادات وباورهای انقلابی مردمی هستند که برای استقرار این نظام شهید داده اند.
کیایی نژاد افزود: پذیرفته نیست در مراکز دولتی و وزارتخانه ها، موسسات وسازمان ها ومراکز علمی جامعه اسلامی دولت مردان بی حجابی را نادیده بگیرند ونسبت به سالم سازی محیط ها وایجاد آرامش فکری شهروندان تلاش نکنند بلکه مسئولان باید مقید به اصول اسلام باشند چرا که حجاب از ارکان دین ماست وکوتاه آمدن وعقب کشیدن در اجرای این امور برای جامعه خطر ساز است و هرچه کوتاه بیاییم اوضاع بدتر خواهد شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با تغییر مدیریت واصلاح امور جلوی ضرر های بیشتر گرفته شود چرا که هر جا جلوی ضرر را بگیریم به نفع اسلام ونظام وانقلاب عمل کرده ایم و واقعیت امر این است که عده ای هرچه ما در مورد حجاب کوتاه می آییم جری تر شده و اهداف خود را جلوتر می برند بنابراین رسانه ها باید روشنگری حجاب را مورد بحث قرار دهند که افراد بی توجه متوجه اهداف و تاثیرات رعایت این فریضه شوند

۱۳۹۶/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط