منتظر آلبوم جدید خواننده كم پیدای پاپ باشید

خواننده پاپ كشورمان از انتشار آلبومی با عنوان «دنیا رو خبر كن» در آینده نزدیك خبر داد.

به گزارش نما، مازیار عصری خواننده پاپ کشورمان از انتشار آلبومی با عنوان «دنیا رو خبر کن» در آینده نزدیک خبر داد.

خواننده قطعه «راز» در خصوص انتشار آلبوم گفت: تمامی قطعات آلبوم «دنیا رو خبر کن» آماده شده است و مجوز انتشارش هم، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر موسیقی اخذ شده است. فقط منتظر یک فرصت مناسب در کشور برای انتشار این آلبوم هستیم.

وی افزود: در این آلبوم 10 قطعه متنوع وجود دارد و تلاش کردم که متناسب با نیاز موسیقیایی مردم امروز، آن را جمع آوری کنم.در این آلبوم ریمیکس قطعه «راز» هم قرار دارد.

عصری در خصوص انتشار آهنگ های این آلبوم اظهار کرد: من دو قطعه از این آلبوم را با نام های «مکث» و «بدجوری یه دندست» پیش از سال 97 منتشر کردم و باز خورد خوبی از آن در فضای مجازی گرفتم. فکر می کنم که آلبوم جدیدم، محبوبیت لازم را در میان مردم پیدا کند.

وی در خصوص اعضای گروهش در انتشار این آلبوم گفت: تنظیم این کار با پویان اعتصامی، شعر و ملودی آن با نیلوفر منصوری و فریبا خدایی است. دیگر موزیسین ها هم با من در این آلبوم همکاری داشتند.

این خواننده پاپ در خصوص برنامه های بعد از انتشار آلبومش گفت: در نظر دارم که همراه با ارکسترم، تور کنسرت برگزار کنیم و آهنگ های آلبوم و تک آهنگ هایم را اجرا کنیم. البته هنوز زمان اجرا و سالنی را برای کنسرت انتخاب نکرده ایم.

۱۳۹۷/۱/۲۶

اخبار مرتبط