اقدام عجیب بوش پدر در مراسم تدفین همسرش

«جورج هربرت واكر بوش» در مراسم تدفین همسرش «باربارا بوش» از جوراب‌هایی با طرح عجیب استفاده كرد كه توجه همگان را برانگیخت.

به گزارش نما، «جورج هربرت واکر بوش»، چهل و یکمین رئیس جمهور آمریکا در مراسم تدفین همسرش «باربارا بوش» به منظور نشان دادن علاقه او به سوادآموزی از جوراب‌هایی با طرح کتاب استفاده کرد که این اقدام او موجب تعجب همگان شد.

بوشِ پدر به همراه صدها نفر دیگر در مراسم تدفین همسرش --که هفته گذشته در سن 92 سالگی درگذشت-- در کلیسای هیوستون حضور یافت.

«جیم مک گراس»، سخنگوی خانواده بوش پیشتر اعلام کرده بود: جورج هربرت واکر بوش برای احترام به همسرش در طول این 73 سال زندگی و برای نشان دادن علاقه این زن به سوادآموزی، از یک جفت جوراب با تصاویر کتاب در مراسم تدفین بانوی اول پیشین آمریکا استفاده خواهد کرد.

گفته می‌شود باربارا بوش علاقه زیادی به سوادآموزی و ترویج آن داشت. وی همچنین بنیاد سوادآموزی «باربارا بوش» را در سال 1989 تأسیس کرد.

باربارا بوش، بانوی اول پیشین آمریکا چند روز پیش در سن 92 سالگی درگذشت. وی پیش از مرگ مدتی را به دلیل ابتلا به بیماری در بیمارستان بستری بود.

در مراسم خاکسپاری او که روز گذشته (شنبه) برگزار شد، باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و همسرش میشل اوباما، بیل کلینتون و همسرش هیلاری کلینتون و همچنین «ملانیا ترامپ»، همسر دونالد ترامپ نیز حضور داشتند.

دونالد ترامپ در این مراسم شرکت نکرد و گفت نمی‌خواهد به خاطر لزوم حضور نیروهای امنیتی در این مراسم اختلالی ایجاد کند. او گفت که این مراسم را از عمارت اعیانی‌اش در مارالاگو مشاهده خواهد کرد.

در این مراسم، همسر ترامپ در کنار اوباما نشست اما طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی برخورد گرمی با هیلاری کلینتون که رقیب ترامپ در انتخابات گذشته بود، نداشت.

۱۳۹۷/۲/۲

اخبار مرتبط