پروژه عوام فریبی تشكیلات خودگردان شكست خورد

سخنگوی حماس تاكید كرد كه تحركات روز افزون علیه مجازات‌های اعمال شده از سوی تشكیلات خودگردان فلسطین علیه نوارغزه گامی در مسیر صحیح و نشانه شكست تلاش‌های تشكیلات خودگردان برای عوامفریبی است.

به گزارش نما،سامی ابوزهری سخنگوی جنبش حماس در یادداشتی در شبکه اجتماعی «توئیتر» تصریح کرد که تحرکات روز افزون علیه مجازات‌های اعمال شده از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین علیه نوارغزه گامی در مسیر صحیح و نشانه شکست تلاش‌های تشکیلات خودگردان برای عوامفریبی است. هدف از این تحرکات پایان دادن به رفتار غیراخلاقی و به دور از اصول ملی تشکیلات خودگردان است.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در تاریخ ۱۹ مارس گذشته تهدید به اتخاذ مجموعه‌ای از مجازات‌های مالی و حقوقی علیه نوارغزه کرده بود. پس از این تهدیدات وی، پرداخت حقوق کارمندان تشکیلات خودگردان فلسطین از ماه مارس به تاخیر افتاد و در نهایت پس از کسر ۵۰ درصد از آن‌ها بقیه حقوق کارمندان در ماه می‌پرداخت شد.

عباس قبل از این نیز در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ به بهانه تلاش برای وادار کردن جنبش حماس به تحویل مدیریت باریکه غزه به دولت وفاق ملی مجازات‌هایی را علیه این منطقه اعمال کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به کاهش ۳۰ درصدی حقوق کارمندان و توقف پرداخت هزینه‌های برق نوارغزه اشاره کرد.

۱۳۹۷/۳/۲۱

اخبار مرتبط