استقبال وزیر ورزش از تحقیق و تفحص مجلس از استقلال و پرسپولیس

وزیر ورزش گفت: خوشبختانه اخیراً شنیده‌ام كه مجلس به دنبال تحقیق و تفحص از عملكرد این دو باشگاه در طول ۱۰ سال گذشته است و من از این كار شدیداً استقبال می‌كنم.

به گزارش نما، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان درخصوص شرایط دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس در ۱۰ سال گذشته هیچ‌گاه درآمدشان اضافه بر هزینه‌هایشان نبوده است. در واقع این شرایط همیشه یا مساوی یا کمتر بوده و به همین دلیل هم بدهی بالا آورده‌اند. بنابراین مالیاتی به آنها از این جهت تعلق نمی‌گیرد. اگر آن زمان یعنی در ۱۰ سال گذشته مدیران باشگاه‌ها اظهارنامه مالیاتی ارائه می‌کردند، اسناد و مدارک لازم مالی و گزارش حسابرسی را می‌دادند، مطمئناً امروز این مقدار بدهی به نام این باشگاه‌ها ثبت نمی‌شد.

وی افزود: خوشبختانه اخیراً شنیده‌ام که مجلس به دنبال تحقیق و تفحص از عملکرد این دو باشگاه در طول ۱۰ سال گذشته است و من از این کار شدیداً استقبال می‌کنم. من حتما می‌خواهم که مجلس عملکرد دقیقی روی این دو باشگاه در ۱۰ سال گذشته داشته باشد و مشخص شود که چه اتفاقاتی افتاده، چه کسانی خدمت و چه کسانی کوتاهی کرده‌اند. در واقع این تحقیق و تفحص عملکرد خیلی افراد را در ۱۰ سال گذشته مشخص خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بالاترین دستگاه قانون‌گذاری و نظارتی کشور این کار را انجام می‌دهد و مطمئناً این تحقیق و تفحص دقیق خواهد بود. البته گزارش‌های دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و سایر دستگاه‌ها هم وجود دارد.


۱۳۹۷/۳/۲۲

اخبار مرتبط